همان گونه که صحبت می کنید، بنویسید

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

همان گونه که صحبت می کنید، بنویسید

برای تبدیل شدن به شایسته ترین محتوانویس، نباید به سئو در مشهد خیال و خاطر اینکه درباره یک زمینه دورازشوخی یا این که تخصصی می نویسید ، مانند یک ربات کلمه ها خویش را مطرح کنید . همینطور ، نباید با به کار گیری از لغات بسیار غامض و اصطلاحات تخصصی ، استفاده کننده را ذیل اثر قرار دهید . در سود ، کاربر نوشته ی شما‌را متوجه نخواهد شد . به جای‌اینکه با صرف فرصت ، کوشش نمایند به رنج ، متن شمارا متوجه شوند ، به راحتی آن را کنار خواهند گذاشت . درصورتی که می خواهید خوا‌نندگان به تلاوت متن و لذت بردن از آن ادامه دهند ، آن را به سیرتکامل بنویسید که انگار درحال حرف با یکی‌از دوستان یا این که همکلاسی های خویش می باشید .
هزینه ایجاد محتوا متنی
این فعالیت ، متن شما‌را قابل شعور خیس خواهد کرد . همینطور می بایست در سطحی فردی و صمیمانه با مخاطبین خویش رابطه بگیرید . این شغل ، روش پشت گرمی میان شما و آنها‌را گشوده میکند . این قضیه بسیار اصلی میباشد ، زیرا عموم صرفا با مارک هایی که به آن‌ها اتکا دارا هستند بیزنس می نمایند .
برای ساخت محتوا به مدل شایسته ترین تالیف کننده ها، اپ ( گرامرلی پریمیوم گلز ) ، به شما فراگیری میدهد که چه‌طور محتوای خویش را اصلاح فرمایید . با گزینش آیتم ( informal ) ، این نرم‌افزار به شما میگوید که کدام جمله ها بغرنج بایستی تبدیل به بی آلایش شوند . همینطور ، مترادف و هم معنی های بی آلایش تری برای لغات دشوار شما توصیه می نماید .
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.