مواقعی که می بایست در بیانیه های سئو در مشهد مطبوعاتی خویش بگنجانید :
عنوان : مطلقا توضیح دهد که چرا قصه شما جذاب و اساسی میباشد. کوتاه ترین و دیدنی ترین خلاصه از متن ، طوری که کنجکاوی و عشق و علاقه استفاده کننده را بر افروخته نماید.
تماس با مطبوعات : رسانه ها چهطور میتوانند با شما تماس بگیرند؟
شهر ، ایالت ، وضعیت مکانی : شما کجا می باشید و خبرها شما در کجا واقعه می افتد؟
ورژن مهم : اطلاعات دردسترس در بیانیه های مطبوعاتی را مبتنی بر واحد سنجش مداقه طبقه بندی فرمائید.
تکرار واضحات : یه خرده درباره ی اینکه سازمان شما در چه حوزه هایی فعالیت دارد ، توضیح دهید.
- چهارشنبه ۲۵ خرداد ۰۱ ۱۰:۱۷ ۱۲ بازديد
- ۰ نظر