عناصر مهم چک لیست انتشار محتوا

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

عناصر مهم چک لیست انتشار محتوا

چه مواقعی می‌توانند بخشی از ارزیابی لیست محتوا باشند؟ سئو در مشهد تهیه و تنظیم و وارد نمودن آیتم های گوناگون به محاسبه لیست به تعدادی فاکتور متعدد بستگی دارااست. برای مثال این مفاد می شود به این 3 آیتم اشاره کرد:
1. تعداد و گونه های محتوا
2. پوسته های محتوا
3. طریق ی تکثیر محتوا
مثلا، در‌حالتی که محتوا و مطالب خویش را از روش ویکی پدیا انتشار می‌کنید، نیازی به درج مواقعی مانند تحقیق در دست گرفتن ورژن و یا این که تولیدPDF ندارید. به مکان آنها، می باید مواقعی مانند نظارت لینک و پیوند ها و پوسته بندی را در نظارت لیست تان بگنجانید.
از سایر سفارش های رایامارکتینگ برای تهیه و تنظیم ارزیابی لیست این میباشد:
" آنالیز لیست هایتان را تا حد قابلیت کوتاه نگه دارید."
چقدر کوتاه؟ یک برگه، و یا این که حتی کمتر! مواقعی که وارد تحلیل لیست تان میکنید نباید جملا‌ت بی نقص باشند. به مکان آن از کلمات اسمی سود ببرید – مانند یافتن نقطه گذاری ها فراموش گردیده یا این که رفع لینک و پیوند های مخدوش.
هم اکنون عالی میباشد استدلال کوتاه نگه داشتن ارزیابی لیست را با ارائه ی گواهی و توضیح رسیدگی کنیم فهم و شعور و همینطور روخوانی یک نظارت لیست کوتاه به مراتب آسانتر میباشد. به جان قرائت یک یا این که یک‌سری خط بلند بالا، می‌توانید با یک نگاه آنچه قرار میباشد اعمال دهید را ملاحظه کنید. گوانده یک نمونه خوب از دنیای هواپیمایی ارائه می‌دهد:
" خلبان تست لیست های خویش را بی آلایش، مختصر و ظریف تهیه و تنظیم می نمایند – آن‌ها به اندازه ای مختصر می‌باشند که به راحتی می قدرت آنها روی یک کارت فهرست گنجاند. ارزیابی لیست خلبان تست متشکل از مواقعی مانند خیزش هواپیما، پرواز و جنبش هواپیما در باند است. این لیست دربرگیرنده مفاد خاص دیگری میباشد که فقط خلبان ها از آن رمز در میاورند.!"
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.