چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس شوم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه تبدیل به یک وبلاگ نویس شوم؟

پاسخ پرسش این میباشد: در‌صورتی‌که قصد دارید که یک بلاگ نویس گردید، سئو در مشهد بایستی یک بلاگ ساخت نمایید. ممکن میباشد این فعالیت برای شما خیلی معمولی به حیث رسد، و ادله آن این میباشد که وب لاگ نویسی بهتر عمل دشوار و غامض ای وجود ندارد. در صورتی میخواهید وب لاگ نویس خیر گردید، بدین فرایند توجه نمائید و از همین امروز مبادرت به وب لاگ نویسی خوب فرمایید.
1.نامی را برای بلاگ خویش در حیث بگیرید و همینطور صاحبخانه وب لاگ خویش را نیز گزینش نمایید.
2.وردپرس را به بلاگ خویش اضافه نمائید.
3. یک پیش مورد (تم) بی آلایش را در لحاظ بگیرید تا صاحب و مالک وب لاگ خویش گردید.
4. برای اینکه بتوانید خواننده‌گان را پیدا نمایید و داده های عددی را دنبال نمائید، از دو پلاگین بلاگ نویسی اساسی و کلیدی استعمال نمائید.
5. در محتوا نویسی بلاگ خویش، تلاش فرمایید محتوای متقاعد کننده و جذابی ساخت‌و‌ساز نمایید که خواننده گان وب لاگ شما به آن عشق و علاقه مند باشند.
یک واقع گرایی کهن وجود داراست که "مولف ها عشق و علاقه ای به تایپ کردن ندارند؛ آن‌ها دوست دارا هستند که نوشته شوند". اینجانب پندار میکنم که وب لاگ نویسان برخلاف مولف ها تصور می نمایند: چون آنان با رضایت و خیلی سریع روی مورد به چاپ رساندن (Publish) وردپرس کلیک می نمایند، که علامت میدهد آن‌ها به تایپ کردن یک پست وب لاگ بهتر عشق و علاقه مند می باشند چون آن ها مدام محتوایی که در بلاگ خویش می نویسند را با اشخاص آحاد جهان به اشتراک میگذارند.
شما هیچ محدودیتی برای آغاز یک وب لاگ نویسی بهتر ندارید، براین اساس در صورتیکه تصمیم دارید که تبدیل به یک وب لاگ نویس گردید، هر چه سریع خیس این فعالیت را استارت فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.