ابزار سئو Yoast Plugin

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ابزار سئو Yoast Plugin

۸- ابزار سئو در مشهد Yoast Plugin‌يكي‌از ديگر از ابزار هاي seo Yoast Plugin ميباشد كه دارنده محبوبيت و عملكرد خاص ميباشد. اين ابزار، محيطي مشابه Word داراست و محتواي شما‌را به نظر كيفيت در دست گرفتن مي‌نمايد. اين ابزار seo به شما امداد مي‌نمايد تا، از كليد واژه و كلمه‌ها به صحت استعمال فرماييد و ‌تراكم كلمه ها كليدي يا اين كه Keyword Density  رعايت خواهد شد، تا چگالي قابل قبولي در متن داشته باشيد. با به كارگيري از اين ابزار ميتوانيد ساخت محتوايي استاندارد را آماده نماييد. اين ابزار بر مواقعي مانند: متا، گذاشتن عكس، كليد واژ‌ها، عنا وين و ارتفاع لغات آن، تعداد كلمه ها مستعمل در متن، به كارگيري از لينك و پيوند‌هاي داخلي و فرنگي محاسبه كرده و آن‌ها‌را در اختيار گرفتن مي‌نمايد.


۹- ابزار بهينه سازي Link MinerLink Miner دربين بقيه ابزارهاي بهينه سازي ميتواند به جايگاه بندي وب سايت شما ياري دهد. اين ابزار به شما ياري مي‌نمايد تا با اشخاص ديگر كه ناحيهي كار ‌يكساني با شما دارا هستند، رابطه برقرار نمائيد تا به اين شيوه بتوانيد يوزرها غرض خويش را در اختيار گرفتن نمائيد.


۱۰. ابزار seo Ninja Outreach‌Ninja Outreach ابزاري ميباشد كه توان بالا بردن سكو‌ي seo شمارا داراست. با به كارگيري از اين ابزار مي توانيد با وب سايت‌هاي ديگر در تماس باشيد و مطالب‌تان را در ورقه آنان منتشر نمائيد. اين ابزار به شما ياري مي‌نمايد تا كساني كه ميتوانند تاثير مثبت بر عمل شما داشته باشند را پيدا كرده و از آنان براي بالا بردن درجه خويش سود ببريد. به كار گيري از اين ابزار براي شما هزينه‌بر ميباشد و به مكان به كار گيري از آن مي توانيد از Link Propector به كارگيري نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.