برنامه نویسی عملکردی

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

برنامه نویسی عملکردی

مبنا و اصلی برای تایپ کردن اپلیکیشن ی جاوا اسکریپت JavaScript سئو در مشهد خواهد بودسالها پیش، اپلیکیشن نویسی عملکردی با یک تئوری استارت شد و بها انجام و سعی آن با وجود نیازهای مشقت بار افزاری نزول کرد . اپ نویسی ضروری سبب ساز به وجود وارد شدن نرم‌افزار نویسی شی گرا Object Oriented شد که با نیازهای دشوار افزاری استارت شد و به بها قرائت و اجرای آن، این تئوری پیش رفت.
در دنیا اینترنت، از روزی که ما آغاز به ساخت‌و‌ساز فعالیتها و توابع جهانی برای استعمال ی در اختیار گرفتن کننده های روی داد onclick در لهجه آرم گذاری فرامتنی HTML کردیم، لهجه نرم افزار نویسی جاوا اسکریپت JavaScript، فعالیت و شغل خویش را استارت کرد.
کادر ورک ها یا این که کتابخانه های جاوا اسکریپت مانند React و Angular گواه این مسئله می باشند و تاکنون سعی دارا هستند و پابرجا بوده اند.
ترازو عمل برای تغییر تحول ساختار دیرین عالم اینترنت بسیار بیشتر و بزرگ خیس از توانگری گسترش دهندگان در ادراک الگوهای متعدد اپ نویسی میباشد. اکوسیستم اینترنت قابلیت و امکان قرائت سیستم اپ نویسی کاربردی از قبیل سعی دستوری، ایده سازمانی نرم افزار نویسی شی گرا و عملی بودن جنبه ها را یک دست خواهد کرد.
به هر حالا، نرم‌افزار نویسی کارآمد، شالوده اساسی و بنیادی برای تایپ کردن تمام کدها خواهد بود.
مرورگر brave به دو‌مین مرورگر پر کاربرد در دنیا تبدیل شود
به به عبارتی روشی که مرورگر opera فلسفه ی Tabs را پیش پیروزی، فلسفه ی اپلیکیشن های مسدود کننده ی تبلیغاتی(ad-block) را خواهد داشت.
رینگ اجتماعی برندان آیش(Brendan Eich) که خصوصیت هایی مثلا نفوذ ،منابع، اتکا، ایده های عالی و ایدئولوژی گشوده، داراست در کشمکش مرورگرها به عالم اینترنت یاری کرد، اینک وی و تیمش (he and his team )به اینترنت برای عبور از این کشمکش نو اپ های مسدود کننده ی تبلیغاتی امداد خواهد کرد و عمل دیگری را استارت می نماید. تنها با باختن مرورگر Chrome، مرورگر brave به دومی مرورگر گزینه استعمال در عالم تبدیل گردد که به پرورش کردن ادامه خواهد اعطا کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.