چگونه می توان یک خلاصه از خط مشی های موجود را در قالب MLA ذکر کرد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه می توان یک خلاصه از خط مشی های موجود را در قالب MLA ذکر کرد

ممکن است از شما خواسته شود سیاست خاصی از یک سازمان سئو در مشهد را به عنوان بخشی از تحقیقات خود ذکر کنید. نحوه استناد به نقل قول در این بخش دارای اهمیت زیادی است. این گزینه در تحقیق برای بررسی تأثیر سیاست شرکت بر رفتار مشتریان و کارمندان مفید است. مهم این است که شما بدانید چگونه با توجه به سبک انجمن های مدرن، اینگونه خلاصه سیاست ها را ثبت کنید.
- نقل قول های درون متنی
در تولید محتوای متن های کوتاه و مختصربرای نقل قول های درون متنی، از نام خانوادگی نویسنده استفاده کنید، در صورت موجود بودن شماره صفحه، به دنبال آن باشید. اگر شماره صفحه در دسترس نیست، فقط از نام خانوادگی نویسنده استفاده کنید. به عنوان مثال: این سیاست برای "تقویت روحیه شرکت" (اسمیت) در نظر گرفته شده است.
اگر نویسنده ناشناخته است، از نام سازمانی که خط مشی برای آن نوشته شده استفاده کنید. به عنوان مثال: این سیاست برای "تقویت روحیه شرکت" (New Horizons) در نظر گرفته شده است.
تولید محتوای متن های کوتاه و مختصردر پروپوزال ها
- آثار ذکر شده
برای تولید محتوای متن های کوتاه و مختصردر صفحه ذکر شده، نام نویسنده)اگر نام در دسترس نیست، از نام شرکت استفاده کنید( عنوان سیاست، نام ناشر، تاریخ انتشار، در صورت موجود بودن شماره صفحه، قالب و اگر منبع آنلاین باشد، تاریخ دسترسی به آن را ذکر کنید.
برای منابع آنلاین، اگر تاریخ انتشار در دسترس نیست، از مخففn.d. و اگر شماره صفحه در دسترس نیست،از اختصار n استفاده کنید. مثلا:
معامله گر جو. "سیاست حفظ حریم خصوصی." Traderjoes.com. 01 آوریل 2010. n. صفحه وب 08 ژوئن 2013.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.