پنج هزینه پنهان که در بازاریابی محتوا

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

پنج هزینه پنهان که در بازاریابی محتوا

1. ممیزی محتوا
سوای داشتن یک استراتژی در ارتباط با ممیزی محتوا ، سئو در مشهد بازاریابی محتوا فرآیندی بر طبق در نظر گرفتن و گمان خواهد بود. شما می بایست شعور صحت از نیاز های کاربر غرض خویش داشته باشید و بتوانید برخورد آنان را نسبت به محتوایی که ساخت و ساز نموده اید، بسنجید. این استراتژی به شما امداد می نماید تا محتوایی متناسب با ذائقه یوزرها ارائه داده و استراتژی هایی که به شما در کسب به هدف ها استحصال و کارتان یاری می نمایند به صدق تهیه و تنظیم فرمایید.
Google Analytics یک کدام از ابزار هایی میباشد که به طور بدون پول به وسیله گوگل ارائه گردیده است یک جای بهتر برای استارت بازاریابی محتوا میباشد. این ابزار اطلاعاتی بسیار دقیقی از داده های عددی بازدیدکنندگان، محل حضورشان، نوع مرورگری که به کارگیری می نمایند و حتی وضوح تصویر ورقه نمایشی که با آن در هم اکنون تماشای محتوای شما می‌باشند را در دست اینترنت مستران و بازاریابان دیجیتال قرار می‌دهد. البته در هر شکل یک تصویر بی نقص از بازدیدکنندگان وب سایت به شما نمی دهد.
عالی میباشد از ابزار هایی به کارگیری نمایید که داده ها بیشتری درباره ی خلق استفاده کننده غرض شما ، در باطن و سوا تارنما شما مهیا می نماید.
در اینجا به معرفی دو ابزار کاربردی در بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ میپردازیم:
• Hotjar (با هزینه ماهانه 89 دلار) : این ابزار به شما نماد می‌دهد بازدید کنندگان در چه جای هایی از شیت کلیک می نمایند و نشانگر خویش را به چه نصیب هایی از صفحه ها اینترنت شما منتقل می نمایند.
• Crazy Egg (با هزینه ماهانه9 دلار) ، که با استعمال از نقشه های حرارتی، جای هایی را که بازدیدکنندگان بیشترین مجال را برای کاوش سپری کرده اند را اکران می‌دهند. در واقع با به کارگیری از Crazy Egg میتوانید اخلاق و رفتار مخاطبان را بررسی نمایید
شاید تصمیم بگیرید که در یک ابزار هایی مانند Bizible یا این که TrackMaven سپرده گذاری فرمائید. هر یک سری این ابزارها به صورت خاص برای بازاریابی محتوا ساخته نشده اند، البته می‌توانند به شما در ساخت رابطه دربین محتواهای خاص و فروش امداد نمایند.
قریب به 17 درصد از بازاریابان ، کارایی خویش را در مسئله نرخ رجوع و برگشت سرمایه و بازاریابی محتوا بهتر چک می نمایند. سپرده گذاری در ابزار های سبک سازی به شما یاری می نماید تا از رقبا جلوتر باشید و قیمت بازاریابی محتوا به خیر پیاده سازی فرمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.