با استفاده از نكات سئو ميتوانيد جايگاه خود را در گوگل بالاتر ببريد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

با استفاده از نكات سئو ميتوانيد جايگاه خود را در گوگل بالاتر ببريد

كدهاي علامت‌گذاري اسكيمابا به كارگيري از اين كدها به گوگل مي‌فهمانيد كه‌اين قسمت از وبسايت‌تان در رابطه چه موضوعي سخن مي‌نمايد. سئو در مشهد فهرست اين كدها در وبسايت schema.org ميتوانيد ملاحظه كنيد.
باصرفه‌سازي عكس‌ها  و تصاويرممكن ميباشد بپرسيد تاثير عكس و تصوير بر بهينه سازي چه مي باشد ؟ زمينه اين ميباشد كه وسعت تصاوير تارنما روي سرعت لود تاثير ميگذارد و سرعت لود روي seo! هيچ مخاطبي طاقت وب سايت‌هايي را كه نمايد گشوده ميگردند ندارد. ابزارها و وب سايت‌هاي مختلفي وجود دارا هستند كه ياري مي‌نمايند وسعت عكس‌ها را فارغ از افت كيفيت كاهش دهيد.
نكته قابل توجه ديگر تعيين تيتر مطلوب و تگ alt براي عكس‌ها ميباشد كه به گوگل ياري مي‌نمايد زمينه عكس و رابطه آن با متن را متوجه گردد.
ريسپانسيو يا اين كه عكس العمل‌گرا بودن وب سايتمراد از وب سايت ريسپانسيو، اينترنت سايتي ميباشد كه خويش را با كليه دستگاه‌ها از قبيل گوشي، تبلت، لپ تاپ و … سازگار مي‌نمايد. در‌اين‌حالت‌ يوزرها با هر دستگاهي كه وارد وبسايت بشوند ميتوانند به نيكي تصاوير و نوشته‌ها را ببينند.
سئو آف پيج وب سايت

مراد از سئوي آف پيج يا اين كه آف پيج كارهايي ميباشد كه بيرون از صفحه هاي وبسايت ايفا ميدهيم تا مرتبه بهتري در گوگل به دست بياوريم.
پيوند‌سازي فرنگيمراد از پيوند‌سازي فرنگي به عبارتي بك لينك و پيوند دريافت كردن ميباشد. ميتوانيد با ايجاد محتواي بي نياز كاري فرمائيد كه وب سايت‌هاي ديگر از مطالب تارنما‌تان به كارگيري نمايند و تحت عنوان منبع به آن لينك و پيوند بدهند يا با خريد لينك و پيوند اسپم درجه وبسايت‌تان را بالا ببريد! اين گزينه دوم از تكنيك‌هاي كلاه سياه ميباشد كه گفتيم عاقبت خير ندارد! گوگل هر روز زرنگ‌خيس مي‌گردد و بيشتر متوجه لينك و پيوند‌ها اسپم ميگردد.
كار در كانال‌هاي اجتماعيتاثير حضور در شبكه هاي مردمي بر بهينه سازي چه مي باشد ؟ حضور در كانال‌هاي اجتماعي دو مزيت بلندمرتبه براي‌تان داراست. نخستين اين كه با نشر مطالب درين كانال‌ها به وب سايت خويش لينك و پيوند مي‌دهيد. نكته قابل توجه ديگر اين ميباشد كه با عمل در كانال‌هاي اجتماعي رابطه مجاورت‌تري با مخاطبان برقرار ميكنيد، آنها محتواي صفحه هاي شمارا ميخوانند، در رابطه آن ها سخن مي‌نمايند و آنها را به اشتراك ميگذارند. با اين عمل در واقع برندسازي كرده‌ايد.
چه طور متكي بودن گوگل را جلب كنيم؟گوگل از سه شيوه به وب سايت شما اتكا مي‌نمايد:
اعتبار تارنما: سايتي كه محتواي خوب و موءثر ساخت و ساز مي‌نمايد، تر و تميز آپديت رساني مي شود و پيوند‌هاي مختلفي اخذ مي‌نمايد، در حيث گوگل داراي اعتبار مي‌گردد.تاريخچه يا اين كه قدمت تارنما: به هر حالا احترام بزرگترها واجب ميباشد، حتي گوگل هم اين را مي داند! سايتي كه برهه زماني متعددي از مجال فعاليتش مي‌گذرد و اعتبار بيشتري از وبسايت‌هاي برنا داراست.مدرك SSL: اين مدرك را بايستي از كمپاني ارائه‌دهنده هاست اخذ فرمائيد. توضيحات مفصلي داراست كه بعدا به آن مي پردازيم موقتا در همين حد بدانيد كه داشتن اين سند نشانه‌دهنده اين ميباشد كه داده ها يوزرها در وب سايت شما امن خواهد بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.