چک لیست سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چک لیست سئو


استعمال از عبارات LSI در تگ های تیتر
مانند محتوای کاغذ، کلمه ها کلیدی LSI در تگ تیتر یا این که تگ توضیحات می توانند به گوگل امداد نمایند سئو در مشهد تا کلمه ها کلیدی دارنده تعدادی معانی را شناسایی نماید. و در فیض توان شعور خواسته کاغذ را داشته باشد و آن را در یک‌سری واژه مترادف و هم معنی سکو بندی نماید. رعایت این آیتم ضمن امداد به گوگل سبب راحتی مخاطب و شعور خوب متن برای آن شود.

۲۰ – سرعت بارگذاری صفحه های با استعمال از HTML
در موتورهای جستجوی گوگل و بینگ، سرعت بار گذاری ورقه یک دلیل اساسی در بهینه سازی وبسایت میباشد. خزنده های موتورهای کاوش به صورت ظریف سرعت لود صفحه های اینترنت شما‌را مبنی بر کد و اندازه فولدر آن ها تقریب میزنند و نسبت به رقبا اثر بسزایی در درجه بندی شما دارا هستند.

seo فولدر های HTML، CSS و JavaScript
یکی‌از شایسته ترین خط مش های ارتقاء سرعت سایت و کاهش وسعت کلی آن، فشرده سازی فولدر های جاوا اسکریپت و CSS میباشد که به آن compress نیز می گویند و همینطور به دستکم رساندن درخواست های HTTP میباشد که پیرو به معرفی هردوی ان ها خوا‌هیم پرداخت. کامپرس کردن در بعضا از مورد ها سبب ساخت‌و‌ساز نقص‌ در طرح ظاهری وبسایت می گردد پس راهکار چیست؟
یک طرز دیگر وجود داراست که در آن یکسری فولدر متعدد را با یکدیگر ترکیب میکنیم و تنها یک درخواست به سمت سرور می‌فرستیم که بدین فرآیند Minify نیز میگویند. همان طور که میدانید تارنما مشتمل بر صدها پوشه متفاوت میباشد که ممکن میباشد بخش اعظمی از آن ها پوشه های جاوا اسکریپت و CSS باشند.



میتوانید کد اساسی این پوشه ها را گردآوری کرده و تمامی را در یک فولدر ذخیره فرمائید. دراین‌صورت وسعت متعددی از فولدر های مازاد را از سرور حذف میکنید و تارنما را سریع خیس و مدل خیس می کنید. ابزارهای متعددی برای این شغل وجود دارااست. مثلا، برای وردپرس پلاگین هایی مانند Better WordPress Minify وجود دارااست که اعمال این عمل را برای شما راحت می‌نماید.

خواسته از درخواست های HTTP چیست و چرا می بایست به دست کم برسونیم
تعداد درخواست HTTP تعداد فولدر هایی میباشد که بعد از درخواست بازدیدکننده برای مشاهده وب سایت از سروری که وب سایت در آن جای دارد دانلود می‌گردد. پوشه هایی مانند CSS، جاوا اسکریپت، HTML، تصاویر و غیره. وقتی که یک بازدیدکننده یک تارنما را گشوده می‌نماید، دانلود این پوشه ها بیشتر فرصت بار گذاری را می گیرد. با کاهش تعداد این پوشه ها، تعداد درخواست ها کاهش مییابد و در فیض وب سایت سریعتر بار گذاری می شود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.