سایت های وابسته به محتوا و الگوریتم گوگل فرد Fred

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سایت های وابسته به محتوا و الگوریتم گوگل فرد Fred


اکثری از وب سایت های محتوا مبنا در عالم به شدت به تبلیغات متعلق می باشند. اکثر اوقات این وبسایت ها سئو در مشهد نیز هیچ زمان پایین اثر الگوریتم گوگل شخص Fred نبوده اند و بعدا هم زیر اثر آن قرار نخواهند گرفت.

در صورتیکه وبسایت مشتریان شما محتوا اساس میباشد و ذیل اثر الگوریتم گوگل شخص قرار گرفته میباشد بایستی دقت نمایید. که تبلیغات فقط عامل جریمه شدن وب سایت وجود ندارد. بلکه گوگل از محتوای صفحه ها وب سایت مشتری شما اینگونه سود گرفته میباشد که وبسایت ارزشی برای استفاده کننده حقیقی و واقعی ندارد.

اثر پیوند ها بر الگوریتم گوگل شخص Fred
شاید فکر کنید که الگوریتم گوگل شخص Fred قرار میباشد به تعداد پیوند ورودی و خرورجی تارنما دقت نماید و بر طبق آن به چگونگی تارنما نمره دهد. البته به هیچ عنوان اینگونه وجود ندارد. الگوریتم گوگل شخص در سنجش لینکها نیز به چگونگی عنایت می دهد و خیر تعداد، یعنی آنکه شما می‌توانید تعداد متعددی لینک و پیوند خروجی داشته باشید اما الگوریتم گوگل شخص Fred مشکلی با وب سایت شما نداشته باشد.الگوریتم گوگل شخص Fred نظارت میکند که لینک و پیوند هایی که در شیت جای دارد برای استفاده کننده اصلی میباشد و یا این که آنکه شما فقط از پیوند ها برای جابجایی استفاده کننده به یک وبسایت که منافع دنیوی بیشتری برای شما داراست استعمال می کنید. در‌صورتی‌که الگوریتم گوگل شخص Fred تشخیص دهد که لینک و پیوند های وبسایت فقط برای گوگل و seo دارای اهمیت میباشد و برای مخاطبان تارنما ارزشی ندارند. وبسایت مبتلا ایراد شود.

گوگل به پیوند های وب سایت نگاه سختگیرانه ای داراست و توسط پیوند ها شرکای بی چگونگی تارنما ها را شناسایی و جریمه میکند. این مسئله در ارتباط تارنما هایی که بوسیله یک وب لاگ تبلیغ می گردند و هدفی جز درآمدزایی از فروش تبلیغات ندارند بیشتر درست گو میباشد.

الگوریتم گوگل شخص و محتوا
زمانیکه به قرائت محتوای سایتی تشویق میشویم. در بیشتر مفاد محتوا چگونگی آیتم انتظار ما‌را ندارد. برخی وب سایت ها از لحاظ ارائه محتوا از سایر عالی می باشند و محتوای ساخت گردیده آن‌ها کم و زیاد به وسیله مخاطبان خوانده می‌گردد. البته وبسایت هایی که به وسیله الگوریتم گوگل شخص Fred زیر اثر قرار می گیرند. تارنما هایی می باشند که فقط به مقصود جذب کاربر به تارنما تهیه و تنظیم گردیده اند و مخاطب از محتوای آنان هیچ داده ها اثر گذار تازه دستیابی نمی نماید.

در واقع گوگل شخص Fred قصد دارااست با انتخاب شایسته ترین محتوا از لحاظ چگونگی برای استفاده کننده آخری سکو بندی تارنما ها در گوگل را انتخاب نماید. بدین ترتیب وب سایت ها و صفحاتی که چگونگی محتوای آن ها از رقبا کمتر میباشد جایگاه کمتری اخذ می نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.