چگونه با روش های مورد قبول گوگل لینک سازی کنیم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه با روش های مورد قبول گوگل لینک سازی کنیم؟


فعلا با استعمال بزرگ ای که از شبکه‌های‌عمومی می گردد، جای قابل قبولی برای ایجاد کرد بک لینک و پیوند می‌باشند. سئو در مشهد محتوای با ارزش ایجاد فرمایید و آنها‌را با مخاطبان خویش در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک بگذارید و به تارنما خویش لینک و پیوند دهید. با این شغل هم محتوای شما به نیکی به چشم میخورد و هم ممکن میباشد وب سایت های دیگر به محتوای با ارزش شما، به طور طبیعی لینک و پیوند بدهند.
یک طرز دیگر کار در فروم ها و وبسایت های سوال و جواب میباشد. پرسیدن پرسش در‌این سایتها و جواب به یوزرها با لینک و پیوند ارجاع یک نحوه معمول در‌این سیرتکامل وبسایت ها میباشد، که میتوانید از روش شغل در فروم های متفاوت، برای وبسایت خویش پیوند های متعددی بسازید.
در غایت میتوانید با تایپ کردن پست مهمان در سایتهای دارای اعتبار که‌این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند، لینکی به وب سایت خویش، در محتوا قرار دهید.



seo کلاه سیاه چیست؟
seo کلاه سیاه استراتژی ای میباشد که بیشتر بر روی موتورهای کاوش تمرکز می نماید تا مخاطبان. این تکنیک ها، سرپیچی برای کسب به مرتبه های فراتر در کاغذ حاصل کاوش در موتورهای کاوش می باشند.
معمولاً سه نوع بهینه سازی کلاه سیاه دارای شهرت وجود داراست:
- ساخت و ساز مزرعه لینک و پیوند: به عنوان تکنیک کلاه سیاه بهینه سازی تصویب می گردد، چون محتوای جان دار درین تارنما ها به نامرتبط ترین صورت ممکن با یکدیگر پیوند میشوند. آن‌ها به طور دستی ساخته نمیشوند، بلکه از روش خدمات و نرم‌افزار ها ساخته میشوند. آن ها به راحتی به وسیله موتورهای کاوش قابل تشخیص میباشند و با کاستن از درجه شان، آیتم جریمه قرار می‌گیرند.
- تکرار لغت ها کلیدی: وقتی واقعه می افتد که تالیف کننده محتوای منتشر گردیده در وب لاگ، متن خویش را با لغات کلیدی بسیار متعددی لبریز می نماید. سود این شغل گزاره هایی بی مضمون‌ میباشد که هیچ ارزشی ندارند. تکرار لغات کلیدی به نحوی میباشد که از عبارات کلیدی بطور غیر طبیعی استعمال میشوند تا بتوان آنها‌را به تحمیل در لغت ها جا کرد.
- کلوکینگ: یک ترفند خیانت گرانه میباشد که بلاگ نویس، محتوایی را به بیننده نماد می‌دهد در حالی که محتوای دیگری را به خزنده موتور کاوش ارائه می نماید. این فعالیت زمانی جاری ساختن میگردد که محتوا گزینه تقاضا باشد اما گوگل آن را غیراخلاقی اطلاق می نماید. در غایت شما دو محتوای متعدد برای بازدید کننده و ربات خزنده موتور کاوش ساخت و ساز می‌کنید. این محتواها مخاطب پسند نیستند اما موتورهای کاوش را فریب میدهند تا چیز دیگری را مشاهده نمایند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.