چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه محتوای همیشه سبز تولید کنیم؟


برای ساخت و ساز محتوای مدام سبز دو مرحله تحت را اجرا دهید.

موضوعات مدام سبز را بیابید
شایسته ترین شیوه یافتن موضوعاتی که جستجوی متعددی دارا‌هستند استعمال از ابزار Google Keyword Planner می باشد، سئو در مشهد البته برای استعمال از این ابزار نیاز میباشد که تا قبل از این از خدمت‌های مبلغی گوگل ادوردز به کارگیری کرده باشید. ولی در حالتی که قابلیت و امکان پرداخت دلاری ندارید، نگران نباشید راهکاری دیگر وجود داراست که به دنبال به گستردن آن می پردازیم.

استعمال از خدمت مجانی گوگل ترندز
گوگل ترندز همانطور که از نامش پیداست، Trend ها (دوست داستنی‌ها) را به ما علامت میدهد. برای به کارگیری از این خدمت مجانی گوگل کافی میباشد به نشانی trends.google.com رجوع نمایید. آنگاه در کاغذ‌ای که مشاهده می کنید موضوعی که قصد تحقیق ترند بودن آن دارید را وارد نمائید.

این مقاله و خوندی ؟ رپورتاژ اطلاع رسانی چیست؟
برای مثال ما عبارت «نوروز» را برای بازه زمانی‌ای پنج ساله تحقیق کردیم و با فیض ذیل مواجه شدیم.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، نوروز دقیقا در اولِ هر سال کاوش گردیده و سپس هیچ جستجویی نداشته و یا این که جستجوهای بسیار یه خرده داشته میباشد. پس چنین به یاری نمودار Google Trends به‌این سود می‌رسیم که مورد انتخابی ما، موضوعی مطلوب برای ساخت و ساز محتوای مدام سبز نیست و درصورتی که شما هم هر موضوعی وارد کردید و با اینگونه نموداری مواجه شدید، بدانید که آن مسئله مدام سبز وجود ندارد. اینک به تصویر پایین دقت نمایید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، عبارت «seo چیست» در حین مجال همواره جستجوی یکسان و بالایی داشته میباشد. این نوع نمودار نماد میدهد که زمینه انتخابی ما، یک زمینه مدام سبز و دوستداشتنی میباشد.

طرز دیگر استعمال از وبسایت www.ahrefs.com/keywords-explorer که غیر مجانی میباشد.

البته در شرایطی که فعلا هیچ ایده‌ای برای ایجاد محتوای مدام سبز ندارید که آن را در ابزار معرفی گردیده نظارت فرمائید، نگران نباشید، با کلیک روی دکمه تحت می توانید به نوشته ی علمی کاملی که راجع به ایده یابی برای محتوای مدام سبز نوشته‌ایم رجوع نمایید و با بیشتراز ۳۰ ایده برای ساخت محتوای مدام سبز آشنا گردید و از آنان سرمشق بگیرید، بعد از آن به طبع تعداد متعددی ایده برای ساخت و ساز محتوای مدام سبز خواهید داشت.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.