pagespeed insights چیست؟ و چه تاثیری بر سرعت وسئو سایت شما دارد؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

pagespeed insights چیست؟ و چه تاثیری بر سرعت وسئو سایت شما دارد؟


ابزار pagespeed insights یکی ابزارهای اساسی در موضوع سرعت صفحه های وبسایت میباشد که نقش سئو در مشهد مهمی در seo تارنما شما اجرا می‌نماید. یک کدام از رایج‌ترین سوالاتی که برای هر مدیریت اینترنت‌سایتی ممکن میباشد، پیش آید،‌ اینست که چطور می‌قدرت در ابزار PageSpeed Insights شاخص را از 0 به 100 درصد رساند؟ در‌پی به شما خوا هیم اعلام کرد pagespeed insights چیست؟ به چه شکل می‌اقتدار شاخص سرعت وبسایت را ارتقاء بخشید؟

Google PageSpeed Insights چیست؟
وب سایت Google PageSpeed Insights یکی سایت‌های دارای اعتبار و بسیار کاربردی برای محاسبه توان وب سایت شما میباشد که به وسیله گوگل ارائه گردیده است. در‌این تارنما قسمتی وجود دارااست که نشانی سایت خویش را در آن درج میکنید تا سود محاسبه سرعت وبسایت خویش را اخذ نمایید. این فیض بر پایه ی امتیازی از 0 تا 100 است. مبرهن میباشد که هرچه امتیاز شما فراتر باشد، وبسایت شما از نگاه سرعت با صرفه‌خیس میباشد. این وب سایت در کنار امتیازی که با‌گاز وب سایت شما میدهد، توضیحات و پیشنهاداتی نیز برای ارتقاء سرعت وب سایت ارائه میدهد.

یکی پیشنهادهای کاربردی این سایت این‌ست که برای از میان بردن موردها کندی وب سایت شما و در سود ارتقا سرعت آن، آیتم‌هایی ارائه می‌نماید. در‌این وب سایت می توانید وبسایت خویش را از دید سرعت، هم در ورژن اینترنت و هم در ورژن گوشی ارزیابی نمائید. درصورتی که سئوی تارنما و قرارگیری آن در صفحه ها اولیه نتیجه ها در جستجوی گوگل برایتان التفات دارااست، می بایست بدانید که سرعت وبسایت چه تاثیراتی بر روی آن میگذارد.

از دلالیل محبوبیت این ابزار گوگل می‌قدرت به موردها ذیل اشاره نمود:

شاخص سرعت ‌این ابزار ( از 0 تا 100)، خیلی سریع آرم میدهد که کوشش سایت شما چقدر عالی میباشد.
طرح رنگی ( تیک سبز، دایره نارنجی رنگ و مثلث قرمز رنگ) در پیشنهادات ارائه گردیده درین ابزار منجر می گردد شما بتوانید حق تقدم اشتباهات در کوشش تارنما خودتان را سریع خیس شناسایی نمائید.
پیشنهادات این ابزار، منجر می شود برخورد بی واسطه در ارتباط با افزایش عملکرد و رفع اشتباهات داشته باشید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.