تاثیر افزایش نرخ کلیک بر روی سئو چه قدر می تواند باشد؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تاثیر افزایش نرخ کلیک بر روی سئو چه قدر می تواند باشد؟


یکی‌از سوالاتی که پرسیده میشود، این میباشد که چه مقدار این زمینه بر روی seo وبسایت اثر خواهد گذاشت؟ سئو در مشهد می بایست به شما بیان‌کنم که دراین مورد ایده ها مختلفی وجود دارااست و فقط این فاکتور برای seo اساسی وجود ندارد! شما با استعمال از این طرز بایستی کاربر را به داخل تارنما خویش بکشانید، آنگاه همت فرمایید که با به کارگیری از سایر تکنیک های seo کاربر را داخل وبسایت خویش نگهدارید.

در واقعیت در صورتی‌که بخواهم به طور بی آلایش خیس توضیح بدهم، این معنا به طور کامل با الگوریتم گوگل رنک برین در یک راستا جای دارد! این الگوریتم تشخیص میدهد که تارنما‌هایی که نرخ کلیک بیشتری دارا‌هستند، در واقع بیشتر توانسته اند که در جذب کاربر و ایجاد محتوای بهتر کاربرد داشته باشند، به این ترتیب بایستی مقام بهتری در گوگل بدست بیاورند.

از جمله فرض نمایید که شما با استعمال از ترفندها و تکنیک های کلاه سپید توانسته اید که به برگه نخستین گوگل برسید. دراین مورد اعتنا داشته باشید که شما نیاز دارید، قطعا یوزرها را به وبسایت خویش بکشید و آن‌ها را برای زمان مجال ما یحتاج در تارنما نگهدراید تا به مشتری شما تبدیل بشوند! در صورتی‌که دراین مورد نتوانید غالب فعالیت فرمایید، گوگل متوجه میشود که تجارت شما محتوای خیر ساخت و ساز نکرده میباشد و نباید درین رده باشد!

مسلما بخوانید: جدیدترین الگوریتم های گوگل چیست؟


ارتقا نرخ کلیک وبسایت با به کارگیری از ربات های ارتقا دهنده CTR
در حالتی که شما هم مقداری با تکنولوژی ها آشنا باشید، می‌دانید که یکی طریق‌های ارتقاء نرخ کلیک برای بهبود seo و سئو تارنما، این میباشد که با به کار گیری از ربات‌ها این فعالیت را اجرا دهید! تولید کلیک های غیرواقعی بر روی تارنما با به کار گیری از ربات‌ها روشی میباشد که شاید می پندارید، می‌تواند اثر متعددی بر روی سئوی تارنما شما بگذارد، البته این همگی ی داستان وجود ندارد!

در حیث داشته باشید که‌این ایام طریق‌های سادگی وجود داراست که شما ربات‌هایی پباده سازی نمایید که با آی پی های مختف بتوانند، بر روی لینک و پیوند‌های شما کلیک نمایند تا نرخ کلیک شما ارتقاء پیدا نماید. خوشبختانه این شیوه هیچ تاثیری نمی‌تواند بر روی سئوی وبسایت شما فعلا بگذارد! شاید می‌پرسد که چرا؟

درصورتی که این طریق مرسوم بود و تمامی می‌توانستند از آن به کارگیری نمایند، دنیای وب بسیار بدتر از آن میشد که می‌توانستید، تصورش را بکنید. جذاب میباشد بدانید که‌این عمل خیر صرفا اثر ندارد، بلکه به وسیله گوگل هم احتمالا جریمه خواهید شد! گوگل بسیار توسعه یافته گردیده است و از ابزارهای بسیار بغرنج ای که در دست دارااست برای تشخیص این زمینه استعمال می نماید که آیا شما از ربات برای ارتقا نرخ کلیک خویش به کار گیری می‌کنید یا این که نه؟

گوگل با استعمال از داده ها مختلفی که از هر شخص در دست دارااست، مانند محل جغرافیایی، سابقه حساب گوگل، جستجوهای قبل و …می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که آیا یک ربات در هر هم اکنون کیک بر روی وب سایت میباشد و یا این که یک بشر که پیرو این مقاله بوده میباشد! پس این مقاله را فراموش فرمایید و در پی آن نروید!

ولی نحوه بسیار مشقت هم وجود داراست که می توانید از آن به کار گیری فرمائید و آن این میباشد که شما از دوستان، کارگر و یا این که اشخاص دیگر بخواهید این فعالیت را برای شما اجرا دهند! این شغل در شرایطی‌که به طور اصولی صورت پذیرد، در واقع یک مشابه سازی عالی از این فعالیت میباشد که می‌توانید آن را اجرا دهد. در این باره می‌توانید با اینجانب از اینجا تماس حاصل نمایید تا طرز های بهتری در این مورد به شما ارائه بدهم.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.