به سایر سایت هایی که محتوای مرتبط دارند لینک دهید

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

به سایر سایت هایی که محتوای مرتبط دارند لینک دهید


نمی توانید از سایر افراد انتظار داشته باشید به وب سایت شما پیوند دهند در حالیکه خودتان از ایفا اینکار دوری سئو در مشهد می‌کنید. برای مثال در صورتیکه پیرو فراهم نمودن پیوند های داخلی از وب سایت های دارای اعتبار و قابل اتکا می باشید، یکی آسانترین طرز ها برای ایفا اینکار این میباشد که گرایش خویش برای لینک و پیوند دادن به اینگونه تارنما هایی را نماد دهید.

اما می بایست به خیال داشته باشید که صرفا به محتوایی لینک و پیوند دهید که دارای اعتبار و نفیس میباشد. در‌این حالت می‌توانید از مزایای این پیوند ها برای seo وبسایت خویش برخوردار گردید. اساسی خیس از همگی این میباشد که به اشخاص متعدد استحضار دهید که به سایت شان لینک و پیوند نموده اید، بدین ترتیب احتمال اینکه این اشخاص در به اشتراک گذاری محتوا به شما یاری نمایند بالا می رود.

برای آدم‌ها محتوا ساخت‌و‌ساز فرمائید، خیر موتورهای کاوش گر
به تازگیً متوجه گردیده ام که بیشتر بلاگ نویسان و ساخت‌و‌ساز کنندگان محتوا صرفا از طریق های دیرین بهینه سازی استعمال می نمایند. درصورتی که شما نیز جزو این تیم از اشخاص میباشید، فرصت آن رسیده میباشد که استراتژی خویش را تغییر‌و تحول دهید.

قطعا بخوانید: تکنیک فروش: به مشتریان خویش حق تعیین بدهید


اکثری از اشخاص هنوز هم بر روی لغات کلیدی وقتگیر (Long Tail) سپرده گذاری نمی‌کنند و ترجیح می‌دهند به ویرایش موتورهای کاوشگر بپردازند. این شیوه تماماً نادرست میباشد. عوض این که تمرکز خویش را بر روی موتورهای کاوش قرار دهید، برای یوزرها و کسانی محتوا ساخت‌و‌ساز نمایید که مطالب شما‌را با تمرکز می‌خوانند و میتوانند از تولیدات شما به کارگیری نمایند. به حافظه داشته باشید که عنکبوت های موتورهای کاوشگر فقط یک اسکریپت می باشند و نمی توانند محصول ها شمارا بخرند.

برای مثال وبسایت Copyblogger را در حیث بگیرید. این وبسایت همه سعی خویش را برای راضی نگه داشتن مشتریان و خواننده‌گان خویش ایفا داده میباشد. مکان تعجب وجود ندارد که برایان کلارک یکی‌از چیره ترین اشخاص در بازاریابی محتوا میباشد. وی با همت های خویش توانسته میباشد این تارنما را به یک کمپانی بازاریابی دیجیتال تعدادی میلیون دلاری تبدیل نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.