اولین قدم ها در سئو کار شدن

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

اولین قدم ها در سئو کار شدن


گوگل یک کتابچه seo با تیتر Search Engine Optimization Starter Guide ارائه نموده است که سئو در مشهد در آن عملکرد داراست مشاهده کرد اول ای از بهینه سازی به خوا‌نندگان بدهد و موردها اساسی دراین مورد را ذکر نموده است. درین راهنما که در وبسایت رادزاد نیز ترجمه شد‌ه‌است، اطلاعاتی درباره مرتب سازی به وبسایت، سئو محتوا و روش چک نتیجه ها ارائه گردیده‌است. هر چه قدر هم که در seo عمل نموده اید، این راهنما برای شما و اکثری از اشخاص، کتابچه خیر برای یادگیری بهینه سازی خواهد بود. این کتابچه در حین یک‌سری نصیب در وب سایت ما ترجمه گردیده و برای رسیدگی آن می‌توانید از مقاله “seo چیست” استارت به تلاوت نمائید و گام به گام پیش بروید.

همینطور تعقیب کردن تنی چند از وب لاگ ها نیز میتواند بسیار موثر باشد و بلاگ هایی مانند Search Engine Watch و Search Engine Land به عنوان مثال شایسته ترین بلاگ های یادگرفتن seo در دنیا می‌باشند. این وبسیات ها دربرگیرنده مقالاتی از شایسته ترین کارشناسان بهینه سازی دنیاست و دربرگیرنده واپسین خبر ها seo می باشند. مطالب این سایت ها درباره تحلیل ناحیه های متفاوت بهینه سازی میباشد و مطالبی درباره برخورد های مطلوب نسبت به واپسین تغییرات گوگل را ارائه می‌دهند. مطالب این تارنما ها در چندین وب لاگ فارسی نیز به طور جسته و گریخته ترجمه میشوند. مثلا در وبسیات رادزاد نیز از اکثری از مطالب این سایت ها مستعمل میباشد.

بلاگ های دیگری نیز در وب وجود دارا‌هستند که برای یادگرفتن بهینه سازی می‌توانید آنها‌را دنبال فرمائید. مخصوصا آنهایی را پیگیری نمائید که مانند تارنما رادزاد همواره آپ دیت رسانی گردیده و دربرگیرنده معرفی واپسین تغییرات گوگل می‌باشند.

با دقت به وسعت متعددی از وب لاگ های فرنگی که در این مورد وجود دارا هستند نمی توانید تمامی آن ها را رسیدگی فرمایید. عالی میباشد در روزنامه آن ها عضو گردیده و روزمره با آنالیز کردن تیترها، آنهایی که برای شما مطلوب می باشند را به دنبال روز استیناف فرمائید. قسمت وب لاگ مقاله‌ها فارسی بهینه سازی رادزاد نیز روزمره آپ تو دیت رسانی گردیده و با مراجعه به آن میتوانید از واپسین مطالب seo برخوردار گردید. همینطور مشاهده شبکه ویدئویی Matt Cutts در یوتیوب نیز خالی از لطف وجود ندارد.

شیرجه زدن در اعداد
امروزه شما فارغ از اعداد نمی توانید در بهینه سازی، کاری اجرا دهید. اعداد و درصد ها نقش انتخاب کنیده در تعیین اپ seo شما خواهند داشت و معیارهایی برای بهینه سازی عمل شدن و فهم و شعور خلق و خوی یوزرها در وبسایت میباشد. مواقعی که یوزرها در وب سایت شما به آن عشق و علاقه مندند و کیفیت سعی شما در بهینه سازی بر روی توفیق کاری شما اثر گذار میباشد.

ابزار Google Analytics نقطه استارت نیکی برای حصول آمارهای ارزشمند وب سایت میباشد. این پلتفرم به شما یاری می نماید تا الگوی رفتاری یوزرها را ملاحظه کنید، دموگرافیگ وبسایت را فهم و شعور نمائید و جاهایی که نیاز به ارتقاء دارا‌هستند را شناسایی نمائید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.