بسیاری سوال می نمایند آیا دریافت بالای بک لینک خوب است؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

بسیاری سوال می نمایند آیا دریافت بالای بک لینک خوب است؟


در جواب به‌این پرسش بایستی بگوییم لزوما اینکه شما تعداد بک پیوند بالایی برای یک برگه خویش سئو در مشهد داشته باشید و تصور کنید مرتبه بالاتری اخذ می‌کنید صحیح وجود ندارد. گواه این داعیه هنگامی میباشد که سایتهایی را با ابزارهای آنالیزی بهینه سازی، سنجش می کنیم و متوجه میشویم به صورت نمونه معدل بک لینکی که مرتبه های نخستین تا 10 یعنی شیت نخستین موتور کاوش یا این که به عبارتی SERP که در جمهوری اسلامی ایران دوست داستنی ترینش گوگل میباشد، 1000 عدد میباشد، اما متوجه میشویم سایتی که در سکو نخستین قرار گرفته، تنها 500 بک لینک و پیوند داراست و سایتی که در مرتبه 10 قرار گرفته میباشد، 2000 بک پیوند.

پس با این توضیح متوجه میشویم تعداد بالای بک لینک و پیوند به یک کاغذ دلیلی برای اعتبار و کاهش سکو وب سایت و بهبود بهینه سازی وجود ندارد. در واقعیت و در یک پاراگراف می‌توانیم ذکر نماییم اخذ بک لینک و پیوند باکیفیت برای بهبود سکو وبسایت و سئوی وب سایت ما یحتاج میباشد اما کفاف نمیدهد. در بخش اعظمی از مواقع دوستانی که تعداد بک لینک و پیوند متعددی به یک شیت از تارنما خویش می‌دهد، به جایی که لطفی در حق تجارت اینرتنی خویش کنند، موجب ضررهای زیاد و یا این که حتی پنالتی شدن این کاغذ بر روی کلید واژه و کلمه ای میباشد که دوستان قصد داشته اند سئوی وب سایت خود را بر روی آن کلید کلمه و واژه ارتقاء و بهبود بخشند.

در ادامه نوشته‌ی علمی کارایی گردیده‌است که با معنی کانال لینک و پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند و تأثیر آن در بهینه سازی یا این که به عبارتی سئو موتورهای کاوش آشنا شویم و همچنین بینش استعمال از لینک و پیوند سازی یا این که بک لینک و پیوند را در ساخت‌و‌ساز محتوا آنالیز کنیم.



بهینه سازی یا این که seo موتورهای کاوش، برگرفته از ترجمه لغوی آن Search Engine Optimization میباشد. البته حقیقتاً بهینه سازی چه است و آیا فردی به غیر از گروه مهندسان و طراحان الگوریتم های موتورهای کاوش مانند Google و... قادر است به آن دسترسی پیدا نماید؟

بهینه سازی؛ کارآمدترین ابزار دیجیتال مارکتینگ


اهمیت بک لینک و پیوند در seo
ولی به حقیقت چرا بک لینک و پیوند ها به‌این اندازه برای موتورهای کاوش به ویژه گوگل اساسی میباشند و یک کدام از معیارهای مرتبه بندی اینترنت وب سایت ها نزد این موتورهای کاوش تعداد بک پیوند هایی میباشد که مرتبط با صفحه ها اینترنت تارنما شماست؟

بک لینک و پیوند ها ( به خصوص نوع follow آن ها که به‌دنبال توضیح خوا‌هیم اعطا کرد ) به نوعی اعتبار دهنده اینترنت وبسایت شما می‌باشند. از این رو که در شرایطی که در اینترنت سایتی لینکی وجود داشته باشد که به اینترنت وبسایت شما لینک گردیده باشد، اینترنت وب سایت ذکر شده، اینترنت تارنما شمارا منبع و مرجع خویش قرار داده میباشد و گوگل شمارا یک اینترنت وب سایت مرجع خواهد آشنایی و از این رو بر اعتبار اینترنت وب سایت شما خواهد خاطر نشان کرد. همینطور شما نیز می بایست در محتوای اینترنت وبسایت تان به اینترنت وب سایت های معتبری لینک و پیوند دهید تا گوگل بداند که محتوای اینترنت وبسایت شما از مرجع و منبع های معتبری سرچشمه میگیرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.