جایگاه صحیح کلمات کلیدی در متن کجاست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

جایگاه صحیح کلمات کلیدی در متن کجاست؟


چه نصیب هایی برای قرار دادن لغات کلیدی اساسی می باشند؟
استعمال بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی در محتوا میتواند موجب آزار و عدم رضایت سئو در مشهد یوزرها تارنما، هنگام مطالعه مقاله خواهد شد. بمباران کردن محتوا با کلمه ها کلیدی یا این که جمله ها تکراری، سبب بروز حزن در یوزرها می‌گردد. هنگام تایپ کردن محتوا عالی میباشد لغات کلیدی در قسمت های اصلی و مفید آورده شوند تا روبات های کاوشگر آنان را تحت عنوان واژه کلیدی محتوا تشخیص دهند و مقام آن مقاله در حاصل کاوش را بهبود بخشند.

تیتر مقاله
تیتر مقاله تاثیر متعددی بر seo سایتدارد و قادر است واحد سنجش ورودی تارنما از گوگل را ارتقا دهد. تیتر مقاله در مرورگرهای گوناگون مانند فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا و... نشان داده میشود. همینطور، تیتر مقاله در نتیجه ها کاوش نیز نمایش داده می شود. وقتی که یوزرها در موتورهای کاوش لغات کلیدی متبوع خویش را کاوش می نمایند، او‌لین خطی که در حاصل نشان داده می شود تیتر مقاله موردنظر میباشد. تیتر مقاله در هنگام اشتراک گذاری مقاله در شبکه‌های‌عمومی نیز نشان داده می شود. ارتفاع تیتر مقاله قادر است دربین 60 تا 70 کاراکتر باشد. اما محدودیتی در تعداد کاراکتر های تیتر نیست ولی موتورهای جستجو گر صرفا هفتاد کاراکتر اولیه را در نتیجه ها کاوش اکران می‌دهند. با دقت به اهمیت تیتر مقاله و اکران آن در یکسری جای اصلی، می اقتدار ذکر کرد که به کار گیری از عبارات کلیدی در تیتر میتواند بر روی seo و seo وب سایت تاثیرگذار باشد. عالی میباشد واژه و کلمه کلیدی موردنظر دست کم یک توشه در تیتر مقاله آورده خواهد شد و تا قابلیت در اولِ تیتر باشد. استعمال درست از لغت ها کلیدی در تیتر مقاله می‌تواند تعداد کلیک برگه موردنظر را در حاصل کاوش بالا برده و به گذر زمان فرصت موجب بهبود مرتبه وبسایت گردد.

تعدادی نکته در seo تیتر وبسایت

خوب میباشد از اسم کمپانی در تیتر استعمال شود.
واژه و کلمه کلیدی خوب میباشد در اولِ تیتر قرار گیرد. چون موتورهای کاوش صفحاتی که عبارات کلیدی در اولِ تیتر برگه وجود دارااست را بیشتر به یوزرها سفارش میدهند و همینطور به کارگیری از واژه و کلمه کلیدی در اولِ تیتر، بیشتر اعتنا کابران را جلب می نماید و شانس کلیک بر روی وبسایت را ارتقاء می‌دهد.
عالی میباشد کلمه ها کلیدی یا این که کلمه ها در تیتر کاغذ، با به کارگیری از کاراکتر (|) خط عمودی مستقل شوند تا یوزرها شل خیس بتوانند متن تیتر را بخوانند و زودتر واژه و کلمه کلیدی را تشخیص دهند.
در صورتی‌که در اولِ تیتر از اعداد استعمال شود، یوزرها بیشتر ترغیب می گردند تا از آن برگه بازدید نمایند. به صورت نمونه "پنج استراتژی اصلی برای ساخت سایت سازمانی" شانس بیشتری برای کلیک شدن داراست چون استفاده کننده می‌داند که دقیقا یک سری آیتم را بایستی بخواند.
از تایپ کردن عنوان ها یکسان و تکراری برای صفحه های متفاوت دوری گردد.
تیتر مقاله می بایست با محتوای آن دارای ارتباط باشد. محتوای غیرمرتبط از حیث یوزرها ارزشی ندارد و یوزرها وبسایت را فورا شکاف خواهند کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.