اصلی ترین مسائلی که در سئو خارجی وجود دارد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

اصلی ترین مسائلی که در سئو خارجی وجود دارد


6. نام نویسی در دایرکتوری ها
برخی از متخصصان عقیده دارا‌هستند که نام نویسی در دایرکتوری ها دیگر ارزشی ندارد سئو در مشهد ولی در بنا شده در سئو تارنما و ارتقاء جایگاه الکسا تاثیر دارااست. اما به چنگ آوردن برخورد درست بستگی به تعیین صحیح دایرکتوری دارااست. در‌صورتی‌که میخواهید که شایسته ترین فیض را بگیرید، خوب میباشد که در دایرکتوری های مربوط به کسب وکار خویش عمل نمایید.

7. بوکمارک کردن
یکی شایسته ترین تکنیک های سئوی خارجی برای ارتقاء مرتبه وب سایت میباشد. برای اینکار کافی میباشد که پایانی پست و صفحه های ساخت گردیده خویش را در وب سایت های بوکمارک مانند ردیت و غیره قرار دهید. موتورهای کاوش بدین نوع تارنما ها عشق بخش اعظمی دارا‌هستند و به هر پیوند و مطلبی که درون این تارنما ها قرار داده می‌شود، امتیاز ویژه ای می‌دهند.

8. لینک و پیوند طعمه
پیوند طعمه خط مش دیگری با بهبود درجه تارنما در offpage seo است. فرض نمائید که هنگامی ناچار می باشید که مطالبی را از وبسایت های دیگر در محتوای خویش قرار دهید. گوگل هنگامی مطالب اسکن گردیده را مشاهده نماید سریعا آن را جریمه می نماید. شما برای اینکه رعایت حق اسکن را بکنید، خوب میباشد در پوسته یک پیوند منبع مهم را معرفی نمایید. زمانی شما منبع اساسی را معرفی فرمائید، این عمل سبب ارتقا محبوبیت تارنما شما در بین دیگر افراد می‌گردد.

9. به اشتراک گذاری عکس
در حالتی‌که در وب سایت خویش برای تولیدات یا این که هر قسمتی دیگر از عکس استعمال می‌کنید، میتوانید این عکس ها را در تارنما های به اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا و غیره به اشتراک بگذارید. با این طریق دیگران می‌توانند عکس های شمارا مشاهده نمایند و ذیل آنان کامنت بگذارند و در صورتیکه عکسی حیث آنها را به خویش جلب کرد، با لینکی که شما قرار دادید، وارد وبسایت شما شوند.

10. بازاریابی کلیپ
همان طور که میدانید در بازاریابی اینترنتی، تاثیر کلیپ و عکس، خیلی بیشتر از متن است. وب سایت هایی وجود دارا هستند که شما میتوانید ویدیو های مربوط تجارت خویش را در آن قرار دهید مانند آپارات و یوتیوب. همینطور شما میتوانید لینک و پیوند برگه مرتبط با ویدیو خویش را در آن قرار دهید (اما ممکن میباشد پیوند فعال نباشد و استفاده کننده تنها متن آن را مشاهده نماید.)
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.