۴.استراتژی ساختوساز محتوا و واژه و کلمه کلیدی
پس از یافتن کلمه ها کلیدی ما یحتاج با تجارت خویش،می بایست یک طرح ریزی برای تکثیر آنها تهیه و سئو در مشهد تنظیم فرمائید. به طور طبیعی هر واژه کلیدی محتوای منحصر به خویش را نیاز داشته و همخوانی دربین محتوا و واژه کلیدی دارای اهمیت میباشد. تصمیم بگیرید که هر واژه و کلمه کلیدی مهم مستلزم به چه سبکی از محتوا است.
آیا این کلمه و واژه مطلوب ایجاد نوشتهیعلمی میباشد ؟ یا این که می بایست در شیت محصولاتمان منتشر خواهد شد؟ نهایتا محتوای شما در کجا مشاهده می شود؟
بر پایه ی طریق های سئو وبسایت محتوایی ساختوساز فرمائید که آنچه را استفاده کننده در هنگام کاوش در پی آن میباشد مهیا نماید.
در راستای ارتقا مرتبه و سئو تارنما، کلمه و واژه کلیدی مرتبه بندی گردیده پیشین خویش را آنالیز نمایید.
عملکرد نمایید با یافتن نقاط قوت و ضعف محتوای منتشر گردیده، ورقه ای گران بها خیس و سازماندهی گردیده خیس را تولید نمائید.
بیشتر بخوانید : ساخت محتوا | چهگونه ایجاد محتوا کنیم ؟
۵.عنوانی دربرگیرنده کلید کلمه و واژه اساسی
بعداز یافتن واژه و کلمه کلیدی ،تیتر مطلوب را میتوان دومین نصیب در شناساندن برگه وبسایت شما دانست.
براین اساس قطعا می بایست از عنوانی برای شیت خویش به کار گیری فرمایید که در عین جذابیت، دربردارنده کلمه و واژه کلیدی نیز باشد.
همچنبن با قرار دادن کلمه و واژه کلیدی اساسی در اولِ تیتر، به موتورهای کاوش امداد نمائید تا سریع خیس وب سایت شمارا بیابند.
با تایپ کردن یک تیتر توصیفی و مختصر به به خوانندگان محتوا ترازو بها محتوای وب سایت را اعلام خواهید کرد.
حالا که با نمونه هایی از مدل موردها قابل اجرا در seo داخلی و یا این که on-page بهینه سازی وب سایت آشنا شدید،
به سراغ معرفی دومین قسمت از اشکال seo و سئو برویم.
بهینه سازی تکنیکال یا این که Technical بهینه سازی در گونه های بهینه سازی
اکثری از اشخاص تصور میکنند که شیوه های سئو پیج فقط محصور به بهینه سازی داخلی و offpage میگردد.
این اشخاص تعجب میکنند که چرا پس از اعمال استراتژی های واژه و کلمه کلیدی، سپرده گذاری در بازاریابی محتوا،اخذ بک پیوند های دارای اعتبار و..
همچنان مرتبه نیکی را در موتور های کاوش کسب نکرده اند!
خطاها مرتبط با بهینه سازی فنی یا این که به عبارتی تکنیکال ،به عبارتی چیزیست که مجموع تماس های شمارا خنثی میکند.
در واقع عدم رسیدگی به خطاها فنی seo تارنما نهایتا سبب به افت مرتبه و خطاهای خزش صفحه های گردد.
حتی میتواند سبب ساز به ناپدید شدن تارنما شما از صفحه های حاصل موتورهای کاوش گردد!
بدین ترتیب چنانچه میخواهید که مجموع زحمات شما به باد نرود بایستی بدانید TECHNICAL بهینه سازی چه میباشد و آن را چهطور به فعالیت گیرید.
امروزه عامل ها زیادی در درجه بندی یک شیت و وبسایت دخیل می باشند.
بهینه سازی تکنیکی اصطلاحا ظرفی برای فعالیتهاییست که به خزنده های موتورهای کاوش امداد میکند تا تارنما شمارا به صدق فهرست بندی نمایند.
یاری به موتورهای کاوش برای اجرا اینگونه وظیفه ای نیز یکیاز گونه های بهینه سازی و seo هست.
موتور های جست و جو،زیرا گوگل دائما در حالا تغییر و تحول الگوریتم های سکو بندی خویش به مراد کارایی ظریف و عالی میباشند.
سئوی تکنیکال نیز می بایست همگام با آن ها همچنان در درحال حاضر تغییرو تحول باشد تا با موتورهای کاوش هماهنگ خواهد شد.
- شنبه ۲۱ اسفند ۰۰ ۱۰:۰۱ ۲۰ بازديد
- ۰ نظر