برچسب‌ها (تگ) عنوان و توضیحات متا

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

برچسب‌ها (تگ) عنوان و توضیحات متا


متا تگ‌ها یکی‌از مهمترین فاکتورهای سئوی داخلی در به ویژه تیتر صفحه های میباشند. هر ورقه دارنده سئو در مشهد یک تگ عنوان میباشد که در حاصل کاوش تحت عنوان یک عنوان اکران داده می شود. توضیحات متا هم خلاصه‌ای کوتاه از ورقه‌ای میباشد که در پایین تیتر در نتیجه ها کاوش ظواهر می شود. هر دو برای امداد به موتورهای کاوش و یوزرها در ادراک غرض یک شیت اصلی می باشند.

تگ تیتر یک فاکتور بدون واسطه برای درجه‌بندی بهینه سازی در شیت میباشد، در حالی که توضیحات متا اینطور وجود ندارد.

هر دو تیتر و توضیحات متا نقش مهمی در اینکه آیا یک فرد حقیقتاً روی یک لیست در نتیجه ها کاوش کلیک می‌نماید، دارا‌هستند. هنگامی که تیتر و متا توضیحات با صرفه می گردند، نرخ کلیک (CTR) را ارتقا می دهد که نشانه دهنده ارتقا ترافیک بیشتر تارنما میباشد.

سئوی داخلی برای متا تگ‌ها

اولی گام برای چک سئوی داخلی در اختیار گرفتن تیتر و توضیحات متا میباشد. پس این فرایند را دنبال فرمائید:
کلیدواژه اساسی خویش را مجاورت اولِ تیتر قرار دهید.
تیتر را حدود ۵۵ یا این که ۶۰ کاراکتر نگه دارید تا در نتیجه ها کاوش بی نقص باشد.
به هر شیت یک تیتر منحصربفرد بدهید تا گوگل تامل نکند که صفحه های تکراری دارید.
عنا وین بدیهی و جذابی بنویسید که یوزرها بخواهند روی آن ها کلیک نمایند.
کلمه و واژه کلیدی اساسی خویش را در توضیحات متا بگنجانید. وقتی که فردی آن کلمه و واژه کلیدی را کاوش می‌نماید، گوگل آن را در حاصل کاوش پر رنگ می‌نماید.
توضیحات متا را کمتر از ۱۵۵ کاراکتر بنویسید.
توضیحات متا خویش را طوری بنویسید که به صورت ظریف شیت را تعریف نماید. با آن مانند یک تبلیغ خلق فرمایید و لغت ها را به سیرتکامل‌ای بسازید که عموم ناچار به کلیک کردن شوند.
داده‌های ساختارمند
داده‌های ساختاریافته به موتورهای کاوش یاری می‌نماید تا محتوای شمارا عالی شعور نماید، به این ترتیب می بایست قسمت مهمی از ممیزی بهینه سازی داخلی شما باشد.

مثلا، فرض فرمائید برگه محصولی دارید که دربرگیرنده مواقعی مانند بها‌ها، موجودی، مجموعه‌بندی‌ها و غیره میباشد. موتورهای کاوش نمی‌توانند آن را بشناسند، مگر اینکه این داده ها را به روشی خاص در موقعیت HTML ساختارمند (وب سایت مپ HTML) نمایید.

گونه های داده‌های تشکیل داد یافته
داده‌های ساختاریافته کد سئوی داخلی‌ میباشد که در صفحه های خویش قرار می‌دهید و به گوگل یاری می‌نماید محتوا را عالی فهم و شعور نماید. فرمت‌های داده‌های ساختاریافته خاصی برای موردها گوناگون وجود دارااست، به عنوان مثال:

کتاب‌ها
مقاله‌ها
فیلم‌ها
زمان‌های آموزشی
مجموعه‌بندی‌ها
مناسبت‌ها
داده ها تجارت محلی
مرتبه‌بندی امتیاز
راهنما
اطلاع رسانی‌ها
گوگل اکثر زمان ها داده‌های ساختاریافته را مستقیماً در نتیجه ها کاوش قرار می دهد و آنان را به‌تیتر یک قطعه گرانبها علامت می دهد. داشتن یک ریچ اسنیپت (Rich Snippet) شانس اینکه کسی روی سود شما کلیک نماید را ارتقاء میدهد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.