به عبارتیطور که تیتر کردیم، تدوین یک استراتژی هوشمندانه جهت گزینش لغت ها کلیدی مطلوب، میتواند سئو در مشهد نیمی از ترافیک ارگانیک اینترنتوبسایتتان را ضمانت نماید.
با در لحاظ به دست آوردن فرآیند ذیل می توانید تدوین استراتژی تعیین لغت ها کلیدی برای بهینه سازی را به شایسته ترین نحو ایفا دهید.
۱. مانند یک مشتری تصور کنید
هنگامیکه لیست اول عبارات کلیدی بهینه سازی خویش را تولید می کنید، مخاطبان گزینه نظرتان را شناسایی کرده و خویش را به مکان مشتری قرار دهید.
علاوه براین، می توانید با اشخاص دیگر مانند دوستان، اعضای خانواده یا این که حتی مشتریان فعلی مشاوره فرمایید تا لحاظ آنان را در رابطه عباراتی که هنگام جستجوی تولید ها و سرویس ها شما به کار گیری مینمایند، جویا گردید.
۲. درمورد رقبا تحقیق فرمائید
از اینترنتوب سایتهای رقیبانتان بازدید نموده و عبارات کلیدیشان را شناسایی فرمایید.
محتواهای اینترنتوب سایتشان را خوانده و متاتگها را مد حیث قرار دهید.
این عمل به شما امداد مینماید مواقعی که فراموش کردهاید را به خاطر آورده و ایدههایتان را نیز توسعه و گسترش دهید.
۳. کلمه ها کلیدی دم بلند را بشناسید
عبارات کلیدی Long tail ترکیبی از سه یا این که چندین واژه یا این که عبارت میباشد.
این نوع از کلمه ها کلیدی، اگرچه وسعت کمتری از جستجوها را به خویش تخصیص میدهند، ولی مجموعاَ ترافیک بیشتری را به یار و همدم می آورند، از خصوصیت رقابتی کمتری برخوردار بوده و مرتبهبندی آن ها شلخیس میباشد.
عبارات کلیدی دم بلندی را گزینش نمائید که به آشنایی مخاطبان از متاع یا این که سرویس ها شما یاری دهد.
۴. از ابزارهای جستجوی عبارات کلیدی به کارگیری فرمائید
برای تعیین لغت ها کلیدی متبوع خویش می توانید از ابزارهای مذکور در بخش استخراج کلمه ها کلیدی به کارگیری کنید.
با یاری این ابزارها قدرتمند خواهید بود دادههایی را بر طبق گنجایش و پروسه لغت ها کلیدی، لغات کلیدی رقابتی، لغت ها کلیدی شبیه و مفاد دیگر گردآوری نمایید.
- یکشنبه ۱۵ اسفند ۰۰ ۰۹:۵۹ ۲۰ بازديد
- ۰ نظر