چگونه سايت خود را براي الگوريتم برت بهينه سازي كنيم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه سايت خود را براي الگوريتم برت بهينه سازي كنيم؟


پاسخ كوتاه اين پرسش : هيچ راهي براي  سئو در مشهد برت نيست!
اين يك الگوريتم هوش تصنعي و مصنوعي ميباشد كه هميشه در اكنون يادگيري است. صرفا كاري كه شما مي‌توانيد اعمال دهيد اين ميباشد كه حقيقتا براي مخاطب آخرين مقاله را بنويسيد.
براي توفيق در آن شما بايستي طريقه خويش را نسبت به لغات و كلمات كليدي تغيير‌و تحول دهيد. ديگر زمين بازي عوض گرديده است و مجال به كار گيري از تكنيك هاي ديرين وجود ندارد.
پيش از اين بهينه سازي امور به‌اين شكل فعاليت مي كردند:
1- كشف كردن لغات كليدي
2- تكرار آن در عنا وين و متن
البته الان بايستي به مفهومي كه مخاطب پيرو آن ميباشد دقت نماييد. هر چه قدر با جزييات بيشتر اين عمل را جاري ساختن دهيد، غالب خيس خواهيد بويد.
خوشبختانه اين مسئله سبب كاهش به كارگيري بيشتراز حد از لغات كليدي يا اين كه به عبارتي keyword stuffing ميگردد.
تلاش فرماييد جواب يوزرها را دهيدكل ابزارهاي ديجيتال ماركتنيگ در هم اكنون مجاورت شدن به يك چيز ميباشند : ارائه شايسته ترين جواب و محتوا به كاربرانشان!
در صورتي اين فلسفه معمولي را شعور نمائيد، ديگر نيازي وجود ندارد براي برت و يا اين كه رنك برين نگراني داشته باشيد. تا قبل از اين شما بايستي ادبيات خودتان را به ربات ها مجاورت مي كرديد. ولي الان فقط كافي ميباشد تمركز خويش را بر ارائه شايسته ترين جواب ها به كاربرانتان بگذاريد و محتواي بهينه سازي گرديده نفيس ساخت فرمائيد.
دقيقا همان طور كه يك دوست را در دنياي حقيقي و واقعي پند مي‌كنيد.
هنگامي گوگل بشر ميگردد!همان گونه كه پهنا كردم، گوگل در همت ميباشد كه محاوره في مابين آدم ها را به صدق ادراك نمايد. پس طبيعاتا يك كدام از نصيب هايي كه در حاصل كاوش با جزييات بيشتر مي‌گردد ، كلمه ها كليدي يكسري واژه و كلمه مي‌باشند. كه به آنان long tail keywords مي‌گويند.
جستجوي اين مدل از عبارت هاي كليدي روز آپ ديت بيشتر ميگردد. دليلش هم اين ميباشد كه كابران متوجه قيمت آنان گرديده اند.
وقتي كه مخاطب از يك عبارت كليدي وقتگير استعمال مي نمايد، مي‌تواند منظور اش را بسيار دقيقتر مطرح نمايد. و طبيعاتا گوگل هم ميتواند جواب هاي با جزييات بيشتر و داراي ارتباط تري را سفارش دهد.
درحال حاضر گوگل قصد داراست با استعمال از برت در اين مورد قصد مخاطب را با جزييات بيشتر از مدام تعبير نمايد. زيرا پيش از اين در تشخيص حروف اضفه ضعيف بود و مي قدرت اذعان كرد آنان را ناديده مي گرفت. البته امروز اين طور وجود ندارد!
و اين دقيقا همانجايي ميباشد كه شما بايستي در استراتژي ايجاد محتواي خويش تجديد حيث نمائيد!
شما به مكان تمركز مطلق روي عبارات كليدي كوتاه، مي بايست به عبارت هاي كليدي زمانبر هم بهاي متعددي بدهيد. به‌اين شكل كه در هر قضيه اي بتوانيد بيشترين سوال ها يوزرها را به صحت كشف فرماييد و به آنها جواب دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.