ابزارهای تولید محتوا

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

ابزارهای تولید محتوا


در حالی که CMS به شما در مدیر محتوایتان امداد می‌نماید، نمی‌تواند در ساخت و ساز آن نقشی داشه باشد. سئو در مشهد در اینجا ابزارهای ساخت محتوا مفیدی را معرفی خوا‌هیم کرد. این مفاد به ویژه چنانچه اثرگذار میباشد که نتوانید از کسی برای ایجاد محتوا امداد بگیرید و بدون چاره باشید به تنهایی آن را اعمال دهید. از GIF گرفته تا اینفوگرافیک، این ابزارهای ساخت و ساز محتوا به شما امداد می‌نمایند، سوای اعتنا به اینکه چه نوع محتوایی را ساخت‌و‌ساز می کنید مانند یک شخص ماهر در ایجاد محتوا به حیث برسید.



نرم‌افزار Canva در تولید طرح‌هایی خوشگل برای هر پلتفرم، از تبلیغات اجتماعی گرفته تا چهره بوک، پوشش تصاویر تا اینفوگرافیک ها به شما یاری دهد. این اپلیکیشن دارنده پوسته‌های زیبایی شناختی میباشد که میتوانید با استعمال از آن رنگ‌ها، تصاویر و متون را به طور مجانی تهیه و تنظیم نمائید.
نرم‌افزار Giphy، گیف ها را جایگزین ایموجی ها می‌نماید به همین ادله یک شیوه قابل قبول برای ارائه محتوا به حساب می‌آید. Giphy به شما این قابلیت را میدهد میلیون‌ها GIF از پیشین تولید گردیده را در مقر داده خویش، کاوش فرمائید یا این که حتی خودتان یک گیف نو بسازید.
Vidyard یک سیستم استدلال میزبانی ویدئو بوده که برای بازاریابان تاسیس شده است. این برنامه به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا ویدئو خویش را با افزودن دکمه‌های لایه، متن یا این که دکمه‌های CTA، آزمایش کولر، رونویسی و خصوصیت‌های seo سفارشی نمایید.
SurveyMonkey یک پلتفرم ساخت نظرسنجی میباشد. چرا احتمال دارااست که به اینگونه چیزی احتیاج داشته باشید؟ چون یک بازاریاب بهتر میداند که برخورد مشتری برای یک کمپین بازاریابی کارآمد، بسیار اصلی میباشد.
MakeMyPersona یک ابزار بسیار عالی خویش HubSpot میباشد که به شما در پروسه ساخت و ساز پرسونای خریدار امداد می‌نماید. میتوانید یک سندی را تحت عنوان مرجع به صورت کلی مراحل ساخت‌و‌ساز محتوا، ایجاد فرمائید.
Anchor ابزار پادکست برای مبتدیان میباشد. این اپلیکیشن بدون‌پول بوده و به شما قابلیت میدهد تا نصیب‌های نامحدود را ضبط و ذخیره فرمایید و می توانید به راحتی در هر پلتفرمی آن را بار گذاری نمائید.
این لیست، یک لیست جامع از ابزارهای ساخت و ساز محتوا میباشد که کل آن ها بسیار کاربردی و موثر می‌باشند.

۶. بهینه سازی محتوا چه چیزی است و چه تاثیری بر ایجاد محتوا داراست؟
این روز ها تعاریف زیادی راجع‌به seo گفته میشود البته جواب به پرسش “seo محتوا چه می باشد” بسیار معمولی خیس از آن چیزی میباشد که‌این همیشه با آن واکنش میکنیم. ایجاد محتوای seo گردیده بدین مضمون‌ میباشد که مولف بتواند جذابیت کافی را در متن خویش ساخت‌و‌ساز کرده، داده ها ظریف و صحیح ارائه دهد، متن را از جایی اسکن نکند، به لغات کلیدی و آیتم دقت استفاده کننده دقت داشته باشد و کارایی نماید محتوایی ارائه دهد که موتورهای جست و جو آن را گرانبها بدانند.

مولف می بایست بدانید وقتی که داراست می‌نویسد و محتوا ایجاد می‌نماید، ایده‌های در حدود مسئله نگارشش چه است؟ استفاده کننده چه چیزی را سرچ می‌نماید و چه اطلاعاتی را میخواهد. در‌این‌صورت میباشد که مرتبه تارنما در موتورهای جست و جو بالا می‌رود و تالیف کننده به واسطه کلمه ها کلیدی که در ذهن مخاطبان متفاوت صورت میگیرد، محتوای خویش را کیفیت عالی بالاتری ارائه می دهد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.