چگونه سئو سایت های قدیمی را بازیابی کنیم؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه سئو سایت های قدیمی را بازیابی کنیم؟


فرض فرمائید که شما یک اینترنت سایتی را با امداد دوستان خویش پباده سازی نموده اید. این سایت سئو در مشهد در صدر زیرا نو میباشد و تکنیک های آپ دیت seo و همان دیگر بهینه سازی وبسایت در آن پیاده گردیده‌است، از نگاه مرتبه بندی گوگل سریعا پرورش کرده و یوزرها متعددی را به سمت خویش جذب می نماید. ولی در حالتی که آپ تو دیت نشود و هیچ مقاله جدیدی در آن قرار نگیرد، تعداد یوزرها در برهه زمانی وقتی کوتاهی کاهش پیدا می نماید که‌این مساله سبب کاهش درجه سایت می گردد. این اختلال اکثر اینترنت سایتهای کهن میباشد که به روزرسانی نمیشوند.

یک نکته خیلی اساسی این میباشد، زمانی که سکو سایت شما به جهت بروز رسانی نشدن کاهش پیدا می نماید، در حالتی که میخواهید آن را به موقعیت پیشین برگردانید، این شغل سختتر از روزی میباشد که شما سایت خویش را نو تولید نموده اید و قصد دارید آن را در شیت نخستین گوگل قرار دهید. به روزرسانی نشدن صفحه ها و مطالب تارنما سبب ساز جریمه گوگل میگردد. در نوشته‌علمی بهینه سازی قصد داریم که یک سری تکنیک برای بازگرداندن سریعتر مرتبه وبسایت های کهن ذکر نماییم. پس با سئوکار باشید.

1. اکانت تمامی چیز را داشته باشید
اولی مساله که بایستی آن را ارزیابی نمائید، مواقعی می‌باشند که منجر ارتقاء یا این که کاهش درجه سایت شما گردیده اند. در شرایطی که تارنما شما خیلی کهن، تکنیک های seo متفاوتی می بایست برای آن به کارگیری نمائید. همان طور که گفتیم، شما ممکن میباشد از طرف گوگل گزینه جریمه قرار گرفته باشید.

البته چه مواقعی را که مرتبط با seo تارنما میباشد را بایستی نظارت کرد:

ساختار سایت
اولی گزینه، ساختار وبسایت میباشد. آیا ساختار وبسایت شما آپ دیت میباشد؟ آیا با استاندارد آپ تو دیت پباده سازی هم خوانی داراست یا این که نه؟ آیا در کدنویسی آن از آخری ورژن مستعمل میباشد؟ آیا ساختاری که الان مستعمل میباشد، آیتم پذیرش الگوریتم تازه گوگل قرار می‌گیرد؟ اینها مواقعی می‌باشند که شما بایستی در او‌لین مرحله به آن اعتنا نمایید. مدام شما می بایست داده ها خودتان را از دید کدنویسی و چگونگی پوسته بندی ورقه آپ تو دیت نگه دارید.

مورد سایت
پیش از این مسئله تارنما شما در امر چه چیزی بوده میباشد؟ این خیلی مساله مهمی میباشد. در پباده سازی ساختار دوباره، نباید مسئله و مقصود مهم تارنما شما تغییر و تحول نماید. هر تغییری نیاز به انرژی و فرصت زیاد برای بدست آوردن راندمان متبوع دارااست. استراتژی بازاریابی محتوا وبسایت شما براساس زمینه مهم سایتتان انتخاب می‌گردد.

محتوای تارنما
هر محتوای از وبسایت شما بوسیله گوگل ایندکس گردیده است مگر اینکه شما از گذشته انتخاب کرده باشید که محتوا بوسیله ربات گوگل محاسبه و ایندکس نشود. اما مهم‌ترین قسمت در محتوا، نشانی هر برگه میباشد که نباید تغییر‌و تحول نماید زیرا تغییر تحول نشانی سبب ساز ساخت و ساز خطای 404 میگردد گوگل این نادرست را جریمه می نماید.

شما همینطور بایستی وبسایت خویش را از نگاه هک و هجوم ها غیر مجاز گزینه ارزیابی قرارداده و از ایمن بودن آن در قبال این تهاجم ها مطمئن گردید. بعضا از هکرها مبادرت به ساخت صفحه های از تارنما شما کرده که از دید گوگل گزینه اسپم واقع می‌گردد. جستن این صفحه های و اینکه گزینه حمله قرار گرفته اید، عمل سادگی وجود ندارد.

برای همین تاکید می‌شود همه باگ ها و اشتباهات امنیتی خویش را چک کرده و سریعا مبادرت به رفع آنان فرمائید. یکی‌از این مفاد، تغییر تحول سر عبور به صورت تر و تمیز میباشد. همینطور مطمئن گردید که سرورهاست شما هرروز از لحاظ امنیتی آپدیت می‌گردد و هیچ سیرتکامل مشکلی از بابت دسترسی غیر مجاز برای آن نیست.

2. تیم بندی مطالب
امروزه محتوای تارنما برای گوگل نسبت به سایر از اهمیت بیشتری برخورداراست. محتوای ضعیف از دید seo تارنما، سبب ساز جراحت رساندن به سکو تارنما می شود و مقاله توانا سبب بهبود در مرتبه میشود. اولیه گام در ساخت و ساز مقاله، گزینش مورد و گروه آن میباشد.

بسته به عمر و نهایی به روزرسانی وبسایت، ترازو کار برای بازنگری در امر محتوا گوناگون میباشد. به دنبال یکسری تکنیک را ذکر می‌کنیم که با امداد آنان بتوانید محتوای دیرین وبسایت خویش را بازنگری نمایید:
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.