چه مواردی برای سئو خارجی اهمیت دارد؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چه مواردی برای سئو خارجی اهمیت دارد؟


یک تصور نادرست رایج بین مبتدیان seo این میباشد که عمل‌های مربوط به لینک و پیوند‌ها فقط موردها دارای سئو در مشهد اهمیت می باشند. در واقعیت، الگوریتم گوگل به کارداران زیادی برای سکو‌بندی محتوا اعتنا می‌نماید. حتماً لینک و پیوند سازی مزایای فراوانی برای وبسایت شما به ارمغان میاورد. ولی چرا از تنوع متعددی از ابزارها و استراتژی‌های متنوع بهینه سازی به کارگیری نمی کنید که میتواند وبسایت شما و اسم تجاری شمارا تقویت نماید؟ پیوند‌ها اهمیت دارا‌هستند، ولی صرفا ادله اساسی درجه‌بندی نیستند.

نوشته دارای ربط و کامل کننده
بهینه سازی داخلی چه چیزی است؟ 10 تکنیک جامع‌ و [طلایی] on page سئو
هنگام عمل بر روی offpage وبسایت خویش، می بایست مفاد ذیل را با تمرکز در حیث بگیرید:

اعتبار دامنه: عدد منتسب به DA در ابزار Moz، اعتبار دامنه تارنما شمارا علامت میدهد. هنگام اعمال عمل‌های مربوط به سئوی آف پیج، مدام بایستی اهمیت این واحد سنجش را در لحاظ داشته باشید. توان دامنه یا این که DA(Domain Authority)، تلاش و کیفیت وبسایت را چک می‌نماید. درصورتی که لینکی از یک تارنما با DA فراتر به یک وب سایت با DA زیر‌خیس ارجاع داده خواهد شد، به وب سایت با DA ذیل‌خیس یاری می‌نماید مرتبه‌ی بهتری کسب نماید و در حاصل فراتر رود. بدین ترتیب یک کدام از عمل‌های اصلی در زمینه ی سئوی آف پیج پیوند دادن به صفحاتی از تارنما با DA فراتر از DA وبسایت شماست.
ترافیک تارنما: هنگام اجرا کار‌های فرنگی مانند ارسال پیام در انجمن، آگهی بلاگ نویسان و غیره، درنظر داشته باشید که‌این تارنما‌ها/اشخاص چه واحد سنجش مشتاق میباشند که به سمت وبسایت شما جنبش نمایند.
نوع لینک و پیوند: در اینجا دو نوع لینک و پیوند اساسی فالو و نوفالو وجود دارااست که در عمل‌های تبلیغاتی نقش دارا هستند. ربات‌های گوگل پیوند‌های وبسایت شما‌را تحلیل می‌نمایند. قیمت صفحه ها تارنما شمارا تعداد لینک و پیوند و اعتبار صفحاتی که به آن پیوند داده‌اید مشخص و معلوم می‌نماید.
گوگل تعداد لینک و پیوند‌های do-follow و معیار دامنه‌های غیروابسته‌ای را که از آن‌ها اخذ می‌کنید مشاهده می‌نماید. هر چه تعداد لینک و پیوند‌ها از منابع مختلف و دارای ربط بیشتر باشد، قیمت بیشتری برای صفحه های وب سایت شما درنظر گرفته می‌گردد.

لینک و پیوند های no-follow نوعی از لینک و پیوند می باشند که ربات‌های گوگل از آنها تبعیت نمیکنند. آنها هیچ ارزشی را به برگه‌ای که به آن لینک و پیوند داده گردیده منتقل نمیکنند. چنین پیوند‌ها هیچ تغییری در درجه‌بندی وب سایت شما تولید نمی‌نماید و بیشتر برای طبیعی جلوه دادن لینک و پیوند سازی کاربرد دارا‌هستند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.