امروزه كمتر كسب و كاري پيدا مي شود كه براي معرفي محصولاتش سئو در مشهد و يا اين كه فروش آنلاين وب سايت نداشته باشد؛ البته فعال سازي و رئيس يك وبسايت عمل چندان معمولياي وجود ندارد و نياز به علم و تجربه در موضوع نرمافزارنويسي، مقر داده، ساخت محتوا، ديجيتال ماركتينگ و غيره داراست. درحالتي كه تا به امروز تاءمل ميكرديد محتوايي كه در سايتتان منتشر ميكنيد اهميت متعددي ندارد؛ بهتر ميباشد بدانيد كه طاقت فرسا در غلط بودهايد چون يك كدام از عواملي كه مي تواند به شما در جذب مخاطبين بيشتر در فضاي مجازي ياري دهد ساخت و ساز محتواي خوب ميباشد. ما درين مقاله قصد داريم تا شمارا با گونه هاي محتواهاي قابل نشر در اينترنتتارنما بيشتر آشنا كنيم و به محاسبه دست اندركاران مؤثر در انتخاب تعرفه ساخت محتوا وب سايت بپردازيم؛ پس با گروه سرويس ها ساخت محتوا در ماشين كرايه اي ديجيتال ماركتينگ ياراپلاس ياور گرديد.
چرا هزينه كردن براي ساختوساز محتوا يك نوع سرمايهگذاري ميباشد؟
شما نميتوانيد هر مطلبي را كه دوست داريد از تارنماهاي ديگر اسكن فرمائيد و در اينترنتتارنما خودتان آن را منتشر نمائيد بلكه مي بايست به امداد كساني كه تجربه ايجاد محتوا براي تارنماهاي متفاوت را دارا هستند تلاش نمائيد مطالبي را براي سايتتان جمع آوري نمائيد كه تكراري و نسخه برداري نباشد. به عبارتيطور كه ميدانيد فعلا وبسايتهاي بسيار متعددي وجود داراهستند كه در مورداي شبيه عمل مينمايند و سعي مينمايند تا از رقبايشان پيشي بگيرند؛ براين اساس براي اين كه بتوانيد درچنين فضايي با ساير افراد به رقابت بپردازيد مي بايست از آنان متمايز باشيد. ساختوساز محتواي خوب ميتواند وجه تمايز شما با مجموع وبسايتهايي باشد كه عمل آنان شبيه عمل تجارت شما ميباشد. محتواهاي متني كه در سايتتان منتشر ميشود مي بايست موثر و كاربردي باشد چون ديگر كسي فرصت كافي براي قرائت مطالب تكراري و غيركاربردي ندارد.
در صورتيكه شما اين اصل را براي ساخت و ساز محتواي ساييتان رعايت نكنيد، اشخاص بعد از ورود به تارنما شما سريعاً آن را شكاف مينمايند و به سراغ كشف كردن جواب سوالهايشان در تارنماهاي ديگر ميروند. همينطور عده اي كه علم كافي دربارهي سئوي تارنما دارا هستند ميدانند كه تكرار مداوم اينگونه عكسالعملي از سوي يوزرها وب ميتواند چه مشكلاتي را براي مقام تارنما در كاوش گر گوگل ساخت و ساز نمايد پس مي بايست با ياري ساخت و ساز محتواي موثر و جالب تلاش فرمائيد بازدارنده از بروز اينگونه اتفاقي گرديد. علاوه بر اين شما مي بايست محتواهايي را براي سايتتان تهيه و تنظيم نمائيد كه نكات seo در آن رعايت گرديده باشد. در صورتيكه محتواي منتشر گرديده در وبسايت شما به گويش بي آلايش مندرج باشد، خلاقانه و كاربردي باشد و نكات بهينه سازي در آن رعايت گرديده باشد آن وقت مي توانيد به كل هزينههايي كه براي ساخت محتوا كردهايد به ديده يك سرمايهگذاري پرسود نگاه فرماييد.
چه عواملي تعرفه ساختوساز محتوا وب سايت را گزينش مينمايند؟فعلا كه با اهميت ساختوساز محتوا براي وب سايت آشنا شديد ممكن ميباشد اين سؤال براي شما به وجود آمده باشد كه چه عواملي گزينشكننده تعرفه ساختوساز محتوا تارنما ميباشند؟ و چرا تعرفه ساختوساز محتوا در وب سايتهاي متفاوت با يكديگر اين قدر گوناگون ميباشد؟ به صورت كلي عامل ها مؤثر در گزينش تعرفه ساخت محتوا وبسايت را ميقدرت به تعدادي گروه تقسيمبندي كرد؛ كه بهدنبال به شرح هر مورد خواهيم پرداخت.
منبع ايجاد محتوادر حالتي كه مي خواهيد منابع محتواي ساختوساز گرديده براي تارنما شما از اينترنتتارنماهاي غير فارسي گويش باشد بايستي هزينه بيشتري پرداخت نماييد. تعرفه ساخت و ساز محتوا تارنما از منابع فرنگي گرانخيس ميباشد چون اشخاصي كه عمل ساخت محتوا را ايفا ميدهند مي بايست به يك گويش ديگر مسلط باشند تا بتوانند منابع اساسي را ترجمه نمايند بدين ترتيب طبيعي ميباشد كه هزينه ايجاد محتواي ترجمه بيشتر از ساخت محتواي تأليفي باشد.
انتخاب تعرفه ساخت محتوا تارنما با اعتنا به تعداد عباراتبا كمي كاوش در وبسايتهايي كه عمل ساخت محتوا را ايفا ميدهند مي توانيد متوجه گرديد كه تعرفه ساخت محتوا وب سايت مبتني بر تعداد لغت ها گزينش مي گردند. مثلا ساختوساز محتوايي با تعداد عبارات بيشتر حتماً هزينه بيشتري نسبت به ساخت محتوايي با تعداد عبارات كمتر داراست چون مجال بيشتري براي ساخت محتواهاي وقتگير نياز ميباشد. اما جذاب ميباشد بدانيد كه اكثر وب سايتهايي كه در موضوع ساخت و ساز محتوا عمل مينمايد، پكيجهاي متنوعي را به مشتريانشان توصيه مينمايند كه خريد اين پكيجها ميتواند در كمتر شدن هزينه ساخت محتواي سايتتان به شما ياري دهد. مثلا براي خريد پكيج روستا محتواي متني هزار واژهاي هزينه كمتري نسبت به وقتي كه به طور غير وابسته آبادي نوشتهي علمي را با همين تعداد لغات پيشنهاد ميدهيد، پرداخت خواهيد كرد.
مجال تحويلمجال تحويل محتوا و يا اين كه تكثير آن در وبسايت نيز از كارداران تأثيرگذار در گزينش بها ساخت و ساز محتوا ميباشد. هر چه محدوديت هنگامي شما بيشتر باشد به به عبارتي نسبت نيز تعرفه ساخت محتوا وبسايت ارتقاء پيدا مينمايد. پيشنهاد ما به شما اين ميباشد كه يك روزنگار محتوا و ليستي از كلمه ها كليدي تهيه و تنظيم فرماييد تا مجال كافي براي ساخت و ساز محتواي مطلوب داشته باشيد. ساخت محتواي خوب و استاندارد يك عمل فرصتبر ميباشد بدين ترتيب بهتر ميباشد در ساخت و ساز محتوا شتاباي نداشته باشيد و براي آن زمان قابل قبولي را در لحاظ بگيريد.
تخصصي بودن محتوابراي ساخت و ساز محتواي تخصصي مي بايست از اشخاصي بهره برد كه علم كافي در آن موضوع را داشته باشند. مسلماً حقوق عده اي كه در يك حرفه خاص تخصص دارا هستند بسيار بيشتر از سايرافراد ميباشد پس به به عبارتي نسبت نيز هزينهاي كه مي بايست براي ساخت و ساز محتواي تخصصي پرداخت نمائيد بيشتر ميشود. علاوه بر اين ايجاد محتواي تخصصي بسيار مجالبر ميباشد چون كشف كردن اشخاص داراي تخصص و در عين درحال حاضر آشنا با ساخت و ساز محتوا فعاليت بسيار دشواري ميباشد به همين برهان ممكن ميباشد براي ساخت و ساز يك محتواي تخصصي به بيش تر از يك نفر نياز باشد.
- چهارشنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۰ ۱۰:۴۰ ۲۰ بازديد
- ۰ نظر