فوت وفن استفاده از برچسب یا tag در سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

فوت وفن استفاده از برچسب یا tag در سئو


برچسب یا این که tag نوعی طبقه بندی و نظم دادن به نوشته ها و صفحه ها شماست به نحوی که سئو در مشهد هم یوزرها بتوانند شل خیس آنان را پیدا نمایند و هم موتورهای کاوش با گاز آنان‌را ایندکس نمایند. این مراحل شایسته ترین صورت برای بهینه سازی و seo وبسایت شماست. البته در بالا می بایست ببینیم تگ چه می‌باشد؟ چه کاربردی برای تارنما ما دارااست و چه تاثیری روی سئوی تارنما ما دارااست؟ مهم‌ترین سوال های نصیب یادگرفتن بهینه سازی تارنما که درپی به کلیه این سوال های جواب خوا‌هیم بخشید.

برچسب یا این که تگ چه می باشد؟
فرقی نمی نماید وب سایت شما در چه قضیه ای میباشد. مسلما برای آنکه یوزرها خوب به تولید ها، مقاله ها و محتواهای شما دسترسی داشته باشند، آن‌ها‌را مجموعه بندی میکنید. در واقع مجموعه ها موضوعات اساسی وبسایت شما میباشند که تک تک محتواها و تولید ها شما در آنان مکان دارا‌هستند.

ولی گهگاه محتواها یا این که محصولاتی داریم که شباهت ها یا این که خصوصیت های مشترکی دارا هستند که در تیم بندی های ما معین نشده اند. از طرفی این شباهت ها محصور میباشند به نحوی که نمی توانیم یک تیم را به آن ها تخصیص دهیم. در اینجاست که tag به یاری ما میاید.

برای برچسب گذاری کافی میباشد برای قضیه یا این که خصوصیت گزینه نظرمان یک برچسب تعریف و تمجید کنیم و آن را روی مجموع محتواهای دارای ارتباط بچسبانیم. با ساخت و ساز هر برچسب یک برگه در وب سایت شما ساخت می‌شود که میتوانید محتواهای دارنده خصوصیت مشترک را در آن قرار دهید. با این شغل دسترسی به محتواهای دارای ربط در تارنما شما شل خیس خواهد بود.

در شبکه‌های‌مردمی در مقابل معنی برچسب از کلمه هشتگ استعمال میشود.


برچسب و مجموعه چه تفاوتی با هم دارا هستند؟
برچسب ها هم مانند تیم ها فعالیت طبقه بندی محتواها و دسترسی عالی یوزرها به مطالب تارنما را بر عهده دارا هستند البته نسبت به تیم ها اهمیت کمتری دارا‌هستند. استعمال از هردوی آن‌ها میتواند به خیر و خوبی یوزرها را در یافتن مطالب گزینه نظرشان ارشادوراهنمایی نماید.

تیم ها براساس موضوعات کلی تارنما ساخت‌و‌ساز می‌شوند ولی برچسب ها نوعی مجموعه بندی خاص و کوچک خیس می‌باشند که به محتوای هر نوشته بستگی دارا‌هستند.

برای مثال در یک وبسایت ارائه فیلم گروه های مختلفی از فیلم ها با موضوعات مهم تیم بندی می گردند. مانند درام، اکشن، اجتماعی یا این که … . درصورتی که بخواهیم این تیم های کلی را خاص خیس کنیم هر فیلم را بر طبق اسم کارگردان یا این که هنرپیشه خاصی برچسب گذاری میکنیم. در‌این حالت چنانچه کسی بخواهد مجموع فیلم های یک هنرپیشه یا این که کارگردان خاص را ببیند از روش برچسب ریلکس خیس به آنان دسترسی خواهد داشت.

برچسب گذاری منجر میشود مجموعه های متعددی ساخت و ساز نشود و رابطه در بین مطالب در تیم های متعدد به نیکی شکل گیرد.




به کارگیری درست از برچسب چه مزایایی دارااست؟
۱- سازماندهی محتواها
زمانی به طور اصولی از برچسب ها استعمال کنیم، وبسایت خویش را به صورت بهتری سازماندهی می‌کنیم و به مطالب خویش نظم میدهیم. زمانی به یک محتوا برچسبی را اضافه میکنید، در واقع آن محتوا به آرشیو های آن برچسب اضافه شود.

وقتی که مخاطب روی آن برچسب کلیک می نماید تک تک محتواهای مربوط به آن برچسب را مشاهده خواهد کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.