روش های سئو کلاه سفید یا White Hat

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

روش های سئو کلاه سفید یا White Hat


استعمال از طریق‌ های بهینه سازی کلاه سپید White Hat بسیار شل میباشد. گه گاه به سئو در مشهد کارگیری از این طریق‌ها بسیار ریلکس‌خیس از تکنیک‌های seo کلاه سیاه بوده و به همین عامل بهینه سازی کلاه سیاه برای ریسک کردن قیمت ندارد. در‌صورتی‌که که می خواهید سوای هیچ دردسری و ولی به طور رسمی مرتبه وبسایت خویش را ارتقا دهید میتوانید از طریق‌های تحت برخوردار گردید:

۱- با صرفه بودن تارنما
یکی مهم‌ترین تکنیک های seo کلاه سپید، با صرفه بودن وبسایت میباشد. تارنما شما می بایست از گام اولیه مطابق با ضوابط و الگوریتم های گوگل پباده سازی گردیده باشد. پوشه های CSS، جاوا اسکریپت ها و همگی کدهایی که در طی بار گذاری وب سایت، فراخوانی می گردند می بایست مبتنی بر اصول و تکنیک های seo و تماما با صرفه باشند. باصرفه بودن تارنما برای موتورهای کاوش یک تکنیک کلاه سپید میباشد. ولی seo بیشتراز حد نیز بازدارنده رویش وب سایت شما گردیده و در واقع یک تکنیک کلاه سیاه به حساب آورده می شود.

۲- پباده سازی محتوای کیفیت بالا
پباده سازی محتوای کیفیت بالا تأثیر بسزایی در ارتقا درجه تارنما شما دارااست. تایپ کردن مطالب موثر و با کیفیت عالی سبب ساز میشود وبسایت شما تحت عنوان شایسته ترین وب سایت‌ها در حیث گرفته خواهد شد. میدانید که داشتن یک استراتژی محتوا بهتر و ولی اجرای آن می‌تواند تا حدود ۳۰ درصد در پرورش seo تارنما شما موءثر باشد. همین دستور منجر میشود که تارنما شما در جستجوهای یوزرها جزء تارنما‌های ابتدا قرار بگیرد. اما همگی این مفاد در شرایطی‌که تحقق پیدا می‌نماید که مطالب ساخته خویش شما و غیرکپی باشد.

دقت داشته باشید که محتوا بایستی دیدنی و کیفیت بالا باشد. چون محتوا برای یوزرها انسانی نوشته می‌گردد خیر ربات های گوگل. اگ محتوا برای مخاطب دیدنی و مطلوب نباشد، شانس درجه بندی آن محتوا را از دست خواهید اعطا کرد. همینطور می بایست در حیث داشته باشید که در شرایطی که استفاده کننده مقاله گزینه جستجوی خویش را در تارنما شما پیدا نکند بلافاصلهً از سایتتان بیرون میگردد؛ همین قضیه به شدت نرخ پارش و بانس ریت تارنما شما‌را پایین تاثیر قرار خواهد اعطا کرد.

نکته قابل توجه دیگری که در پباده سازی محتوای کیفیت عالی بایستی در حیث داشته باشید این میباشد که می بایست تحقیق نمائید که چه کلماتی به طور کلیدی با قضیه نوشته‌ی علمی شما رابطه دارا‌هستند و گزینه دقت یوزرها قرار می گیرند. رابطه تیتر مقاله و محتوای آن تحت عنوان یک دستور بسیار اساسی در بهینه سازی وبسایت تلقی می‌گردد. می بایست تلاش فرمایید که از عنا وین خوشگل و چشمگیر برای نوشته‌ی علمی‌تان به کار گیری نمایید تا به‌این وسیله مخاطبان به تلاوت آن تشویق شوند.

در صورتی‌که هنوز با نحوه های کشف کردن لغت ها کلیدی مطلوب برای تارنما باخبر نیستید، سفارش می‌کنیم مقاله فوق را مطالعه فرمائید. همینطور با به کار گیری از ابزارهای محاسبه seo وب سایت نیز میتوانید به داده ها ارزشمندی درباره‌ی وبسایت خویش دست پیدا نمایید. این که بهینه سازی تارنما شما اکنون در چه وضعیتی جای‌دارد، اهمیت بسیار بالایی داردو با به کارگیری از این ابزارها می‌توانید یک استراتژی بهینه سازی مطلوب برای وب سایت خویش بسازید.

۳- بروز رسانی مطالب سابق وب سایت
همانگونه که پیش از این نیز گفتیم، محتوا ۳۰ درصد seo کلاه سپید تارنما شمارا دربر میگیرد. برای این که از اهمیت بروزرسانی مطالب دیرین وبسایت با خبر گردید، به توضیحات پایین اعتنا نمائید. یکی‌از مهم ترین فاکتورهایی که گوگل برای مرتبه بندی وبسایت ها به آن اعتنا می نماید، بروز و موثر بودن برای یوزرها میباشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.