استفاده از گوگل ادسنس در ایران

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

استفاده از گوگل ادسنس در ایران


درآمدزایی از روش وب موضوعی میباشد که اکثری از اشخاص درپی آن می‌باشند. نحوه های سئو در مشهد مختلفی برای کسب درآمد از روش وب وجود دارااست که هرکدام دارنده مزایا و معایبی می باشند. گوگل ادسنس یکی‌از طرز های رایج برای درآمدزایی از روش وب میباشد که برای تحقق آن نیاز به طی فرایند مختلفی خواهد بود.


گوگل ادسنس چه میباشد؟
گوگل ادسنس چه میباشد؟
گوگل ادسنس ( Google AdSense ) از سرویس ها تبلیغاتی بدون پول ارائه گردیده به وسیله گوگل میباشد قابلیت قرار دادن تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی را برای مدیران وب سایت مهیا میاورد تا به واسطه آنها بتوانند درآمدزایی داشته باشند. با مراجعه به بخش اعظمی از وب سایت های انگلیسی لهجه می اقتدار این تبلیغات را در گوشه های وب سایت های مختلفی مشاهده نمود.

برای کسب درآمد از گوگل دو طرز وجود وجود دارااست که عبارتند از CPM (پرداخت به ازای بازدیدکننده ) و CTR ( معدل تعداد کلیک ). هردو طرز از درآمد زایی نیکی برخوردار می باشند البته اکثری از مدیران تارنما ها به CPM دقت بیشتری دارا‌هستند. با دقت بر این طرز ترافی تارنما ارتقا می یاید که بهبود درجه وبسایت را نیز به همدم خواهد داشت.

برای اینکه بتوان از روش گوگل ادسنس کسب درآمد کرد، در بالا نیاز به تشکیل داد حساب گوگل ادسنس میباشد. بعد از ورود به‌این اکانت گوگل کدی را ارسال می نماید که با قرار دادن آن در بلاگ یا این که تارنما میتوانید با قرار دادن تبلیغات، درآمدزایی داشته باشید. پرداخت وجه ادسنس از روش ارزیابی یا این که واریز اینترنتی به اکانت نام نویسی گردیده، میباشد. صرفا نکته حائض اهمیت درباره با گوگل ادسنس آن میباشد که‌این اپلیکیشن از لهجه فارسی پشتیبانی نمی نماید و یوزرها اهل ایران برای استعمال از آن بایستی یک وبسایت غیر فارسی راه‌اندازی نمایند.

برای درآمدزایی با گوگل ادسنس چه مراحلی را بایستی طی کنیم؟
1. فعال سازی یک سایت با گویش غیر فارسی

2. ایجاد محتوا کیفیت خوب و پیاده سازی اصول بهینه سازی برای ارتقا مخاطبان

3. نام نویسی در گوگل ادسنس

4. اخذ تبلیغات و قرار دادن آنان بر روی تارنما
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.