سئو محلی چه نکاتی دارد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو محلی چه نکاتی دارد


2.2. Bing Places
این پیکربندی تفاوت چندانی با GMB ندارد و فقط برای موتور کاوشگر بینگ پباده سازی گردیده است.
آیا به به عبارتی اندازه GMB اهمیت داراست؟ خیر ، به هیچ وجهً. موتور کاوش گر بینگ صرفا 7 درصد سئو در مشهد از واحد سنجش جستجوها در عالم را به خویش تخصیص داده میباشد. این بدان مضمون‌ میباشد که مساوی یک دهم کامل شدن خصوصیات GMB برای شما اصلی میباشد.
البته از آنجایی که‌این پیکربندی مجال چندانی از شما نمی گیرد براین اساس اعمال آن خالی از لطف وجود ندارد.
برای استارت:

مرحله ۱. تحلیل فرمایید که پیش از اینً تصویب نشده باشید!

در آغاز مطمئن گردید که بیزنس شما تا قبل از اینً در جای های بینگ تصویب نشده میباشد.
برای این عمل به Bing Maps بروید و آغاز به تایپ اسم تجاری خویش در نوار کاوش نمائید. در‌صورتی‌که تا قبل از اینً مندرج اید، بایستی ببینید که بیزنس شما در نتیجه ها کاوش ظواهر می‌شود.
در شرایطی‌که متوجه شدید که‌این آیتم برای کسب و کار شما میباشد، لیست را به طور بدون نقص ببینید، آنگاه روی “آیا این شغل شما میباشد؟” کلیک نمائید. بعد از آن به شیت ای هدایت می‌شوید که می‌توانید بیزنس خویش را اضافه فرمائید.



مرحله ۲. نوع کسب و کار را تعیین فرمایید

نوع تجارت و جای خویش را تعیین فرمائید.
درین قسمت آیتم های تحت برای نوع کسب و کارتان وجود داراست:
مشاغل میانگین یا این که کوچک (۱-۱۰ جای )
کسب و کار زنجیره ای (بیش تر از ۱۰ جای )
بیزنس آنلاین (سوای جای فیزیکی)
اینجانب عنوان ها تجاری خویش را بر طبق مشتری خویش رئیس می‌کنم
برای استارت به فعالیت فرض را بر این میگذاریم که شما یک عمل میانگین یا این که کوچک ۱-۱۰ جای را میخواهید تصویب نمائید.
براین اساس مورد شماره ۱ را گزینش نمائید.
درین مرحله می‌توانیم بگوییم که یک رخداد جادویی چهره میدهد و آن این میباشد که مورد ای برای وارد کردن اطلاعات از Google My Business وجود دارااست.
در صورتیکه تا قبل از اینً تجارت خویش را در GMB تصویب کرده و تأیید گردیده اید، می‌توانید این مورد را گزینش نمایید. با این شغل خیر صرفا در طی صرفه جویی می‌کنید بلکه احتمال بروز اشتباهات را نیز کاهش می دهید.
در غیر این شکل، اسم تجاری و حالت مکانی خویش را وارد نمایید (سفارش میکنیم کد پستی را وارد فرمائید). بعد از آن Bing فعالیت شمارا جویا میگردد. البته زیرا این عمل را در مرحله گذشته جاری ساختن داده اید دیگر نیازی به تکرار وجود ندارد و صرفا می بایست دکمه ساخت تجارت نو ” Create new business” را بزنید.

مرحله ۳. داده ها مهم خویش را وارد فرمائید

در حال حاضر می بایست اسم تجاری، نشانی، تارنما و غیره را وارد نمایید.
همانندGMB ، می بایست اطلاعات را از صفحه های دیگر خویش نسخه برداری فرمایید تا اعتقادوباور نتایج گردد که با بقیه لیست ها سازگار میباشد. آیتم ای برای پنهان کردن نشانی شما از حاصل کاوش نیز وجود داراست. در صورتیکه از منزل عمل می‌کنید یا این که از یک دفتر کار مجازی استعمال میکنید، بایستی این مورد را تیک بزنید.

مرحله ۴. یک قسمت تجاری و مجموعه بندی تعیین نمایید

او‌لین چیزها، در آغاز در‌حالتی که شما یک ” دکتر معالج حفظ های بهداشتی میباشید “، مورد ویژه را نشانه بزنید – این فعالیت را برای بخش ” نصیب تجاری ” اعمال داده اید. در غیر این شکل، دکمه ” browse ” را بزنید و یک کدام از 11 نصیب تجاری جانور را گزینش نمایید. در صورتی‌که از گروه بندی عمل خویش باور ندارید از آیتم نمی دانم “I don’t know ” به کار گیری نمایید.
بعد از آن گروه بندی یا این که گروه بندی هایی را گزینش نمائید که کار شما در آن قرار میگیرد. لیست بینگ به اندازه لیست های Google وقتگیر وجود ندارد. ولی مغایر گوگل، شما میتوانید چند گروه (حداکثر 10) را در اینجا تعیین کرده و بعد یک تیم مهم را بعداً در‌این پروسه انتخاب فرمایید. با این وجود نیازی به تعیین هر ده آیتم وجود ندارد و شما می‌توانید یک یا این که دو گزینه در حدود فعالیت خویش را تعیین فرمایید و آن کافی خواهد بود.
برای ساخت‌و‌ساز یک پنجره مشخص، سفارش میکنیم بر روی ” browse ” ضربه بزنید، بعد از آن یک گروه بندی تجاری مطلوب را در آنجا کاوش فرمایید. این آیتم، تیم ها و ذیل شاخه ها را به روشی منطقی خیس اکران می‌دهد.
در غایت، توضیحی کوتاه برای بیزنس خویش اضافه فرمائید – میتوانید در‌این بخش از لغات کلیدی خویش به کار گیری فرمایید ولی دقت داشته باشید که از اعمال بیش تر از حد این فعالیت پرهیز کنید.

مرحله 5. شماره های تماس، نشانی سایت، توییتر، صورت بوک، Yelp و TripAdvisor را اضافه فرمائید.

بینگ این امکان را داراست، به کاربرانی که در شبکه‌های‌مردمی در ادامه کار شما می‌باشند، پروفایل شغلی شمارا اکران خواهد اعطا کرد.
در اینجا مثالی برای Starbucks آورده گردیده‌است:



بدین ترتیب در شرایطی که در شبکه‌های‌مردمی شغل دارید، آن‌ها‌را اضافه فرمایید. همینطور در شرایطی که اینک قابلیت و امکان آن را ندارید میتوانید این بخش را بعدا کامل شدن نمائید.

مرحله ۶. عکس اضافه فرمائید

عکس ها و تصاویر جلوه ی حقیقی و واقعی تری به پروفایل شما می‌دهند و شما در بینگ قابلیت آن را دارید که تا ۱۰ تصویر به نمایه خویش اضافه فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.