چگونه می توان سرعت بارگذاری صفحات سایت را چک کرد؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چگونه می توان سرعت بارگذاری صفحات سایت را چک کرد؟


ارزیابی کردن سرعت تارنما را می قدرت بوسیله ابزارهای بدون پول آنلاین مانند Page Speed Online که سئو در مشهد به وسیله گوگل ارائه شد‌ه‌است جاری ساختن اعطا کرد. تارنما ها و پلاگین های فراوان دیگری نیز برای نظارت کردن سرعت وبسایت وجود دارا‌هستند.

ابزار Page Speed Online به شما صفحاتی را که کندتر از معمول لود می‌شوند را نماد داده و پیشنهاداتی برای ارتقا سرعت صفحه ها ارائه می‌دهد.

وبسایت GTMetrix یک کدام از دیگر از مشهورترین تارنما ها برای سنجش سرعت بار گذاری صفحه ها و اکران شیوه تصحیح آن میباشد. این وبسایت اقتدار آنالیز بیشتر موادتشکیل دهنده بهینه سازی داخلی را داراست.

طرز های کلیدی برای ارتقا سرعت تارنما
راهکارهای ارتقاء سرعت وبسایت فراوانند در پی بعضی از راهکارهای کلیدی ارتقاء سرعت بارگذای صفحه های تارنما را لیست کرده ایم:

ابزار فشرده سازی GZIP
به طور کاملً منطقی میباشد که شما بخواهید عکس های قشنگ و باکیفیت در وب سایت خویش داشته باشید اما اینگونه عکس هایی وسعت بالایی دارا‌هستند. با ابزار فشرده سازی GZIP شما نیازی به تلف کردن کیفیت عکس برای سئو آن ندارید. شما می‌توانید تا 70 درصد از وسعت تصاویر را فارغ از افت کیفیت معدود نمایید. این ابزار علاوه بر تصاویر بر روی دیگر فولدر های گرافیکی نیز به نیکی فعالیت می نماید.

کد های CSS و جاوا اسکریپت را به طور پوشه فرنگی درج نمائید
در کل شما فقط هنگامی اذن دارید که پوشه های CSS یا این که جاوا را در صفحه های خویش به طور بدون واسطه درج فرمائید که صرفا آن ورقه به طور کلی وب سایت یک افکت گرافیکی مشخص و معلوم داشته باشد. در غیر این شکل منطقی خیس آن میباشد که پوشه های CSS و جاوا اسکریپت را در یک پوشه فرنگی درج نمائید و هنگام نیاز آن را به صفحه های متفاوت فراخوانی فرمایید. به خیال و خاطر داشته باشیدکه درج کدهای CSS در یک فولدر فرنگی موجب میگردد که شما صرفا یک توشه برای فراخوانی این فولدر درخواست ارسال فرمائید. درحالیکه درج آن بصورت درون کاغذ، موجب میگردد که با بار گذاری هر کاغذ مجموع داده ها CSS دوباره از سرور فراخوانی خواهد شد.

به کار گیری از کش
شما می بایست برای وبسایت خویش امکان کش را فعال فرمایید. تا در حالتی که فرصت لود صفحه ها به درازا کشید. استفاده کننده داده ها کش را مشاهده نماید. شما می‌توانید از سرورهای CDN برای تارنما های خویش سود بگیرید تا سرعت لود صفحه ها در بالاترین حد ممکن خویش باشد.

علاوه بر این طریق ها راهکارهای متعددی برای کاهش وسعت صفحه ها اینترنتی و همینطور ارتقا سرعت صفحه ها تارنما وجود داراست. منجمله اینکه شما میتوانید عکس های خویش را برای اینترنت ذخیره سازی نمایید. فتوشاپ با یاری امر CTRL+ALT+SHIFT+S این قابلیت را به شما می‌دهد. اکثر وقت ها بهینه سازی کاران حرفه‌ای ترجیح می‌دهند که پیش از ذخیره سازی عکس با موقعیت با صرفه گردیده برای اینترنت، عکس های خویش را بصورت ایندکس در بیاورند برای این عمل در فتوشاپ از فرمان Image/mode/indexed color به کار گیری نمایید.

تصویر فارغ از seo برای اینترنت







تصویر پس از سئو برای اینترنت






صفحه های وبسایت شما در سال 2018 با چه سرعتی بایستی لود شوند؟
تارنما های گوناگون گزارش های زیادی از معیار تاثیر سرعت وب سایت بر خروج یوزرها از وبسایت ارائه داده اند. شواهد حاکی از آن میباشد که حتی یک ثانیه کندتر بار گذاری شدن صفحه های ضربه بزرگی برای بیزنس آنلاین شما به حساب آورده می شود. متخصصان گوناگون در موضوع seo معتقدند که فقط با ارتقا سرعت لود صفحه ها می قدرت نرخ خروج یوزرها از وبسایت را به شدت کاهش اعطا کرد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.