تعداد و تنوع بک لینک ها تاثیر بسیاری بر رنک گوگل دارد

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تعداد و تنوع بک لینک ها تاثیر بسیاری بر رنک گوگل دارد


احتمالاً شما هم شنیده اید که درصورتی که از یک دامنه، بک پیوند های متفاوتی بگیرید، سئو در مشهد بروی سکو تارنما شما تاثیر منفی داراست. به عبارت دیگر، خوب میباشد 10 بک لینک و پیوند از 10 دامنه متعدد اخذ نمائید تا اینکه هر 10 پیوند بر روی یک دامنه باشد.

طبق ارزیابی و آنالیز های انجام یافته، این مسئله به طور کاملً صراحت دارد. این تحقیق علامت داده میباشد که دامنه های مختلف تاثیر غیر قابل انکاری بر مقام یک وبسایت دارا هستند و از مهم‌ترین فاکتورهای seo محسوب میشوند. گوگل میخواهد مطمئن گردد که دامنه های دیگر، وبسایت شما‌را پذیرش می‌نمایند. و هرچه تعداد این دامنه های متعدد بیشتر باشد، گوگل بیشتر به شما دقت نماد خواهد بخشید. در واقعیت، تعداد و تنوع دامنه‌هایی که از آن ها بک لینک و پیوند گرفته‌اید، مهمترین فاکتور seo در صدر رفتن رتبۀ تارنما شماست.



سود‌ گیری: به دست آوردن بک پیوند از دامنه های متعدد برای بهبود حالت seo وب سایت بسیار اصلی میباشد.

اعتبار و قیمت یک دامنه، تاثیر مستقیمی بر رنک گوگل در حاصل کاوش دارااست
بعد از چک داده های بک لینکو متوجه شدیم که اعتبار و قیمت کلی پیوند ها (اندازه گیری گردیده به وسیله Ahrefs Domain Rating) به طور کامل بر رتبۀ گوگل تاثیر دارااست: در واقعیت، می اقتدار اظهار کرد که اعتبار و قیمت کلی دامنه ای که اینترنت‌وب سایت شما بر روی آن جای دارد، میان فاکتورهای seo، از خویش محتوای تارنما هم اصلی‌خیس میباشد.



فیض گیری: بالا بردن تعداد بک لینک و پیوند ها به تارنما ممکن میباشد رتبۀ دیگر صفحه های شمارا نیز ارتقاء دهد و از فاکتورهای بهینه سازی بهتر محسوب میشود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.