سئو کلاه خاکستری چیست + تکنیک‌ های سئو خاکستری

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئو کلاه خاکستری چیست + تکنیک‌ های سئو خاکستری


seo کلاه خاکستری چه چیزی است؟
seo کلاه خاکستری همانطور که از نامش پیداست جایی بین بهینه سازی سئو در مشهد کلاه سیاه و بهینه سازی کلاه سپید میباشد. در بنا شده در تکنیک‌های seo کلاه خاکستری، کارشناس سئوکار بخشی از طریق‌های بهینه سازی کلاه سپید را با بخشی از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه ادغام می‌نماید و آنچه در غایت نتایج می شود تعدادی تکنیک‌های مطابقت و همخوانی با ضوابط موتورهای کاوش و ولی کاربرپسند خواهد بود.

seo شغل کلاه خاکستری که می باشد؟
بهینه سازی عمل کلاه خاکستری یک کارشناس بهینه سازی میباشد که خیر تقلید تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد و خیر تماماً در ناحیه بهینه سازی کلاه سپید فعالیت می‌نماید؛ این فرد در واقع برای بالا بردن مرتبه وبسایت از روش‌کارهایی به کارگیری می‌نماید که به‌شکل کلی غیررسمی نیستند. موتورهای کاوش برای جایگاه دادن به تارنما‌ها از یک‌سری معیارها پیروی می‌نمایند و در مقابل یکسری خط قرمزها برای وب سایت‌ها در لحاظ گرفته‌اند که تخطی از آنان سبب به جریمه وب سایت شود؛ به عنوان مثال موردها ذیل بخشی از خط قرمزهای گوگل به شمار می روند:

به کار گیری از محتوای نسخه برداری گردیده از تارنما‌های دیگر
تکثیر محتوای بی‌کیفیت در وبسایت
بیشتر بودن تعداد تگ‌ها نسبت به محتوا
به کارگیری بی‌گزینه لغات کلیدی در شیت؛ به سیرتکامل‌ای که در معنای متن زخم بزند
گزینش واژه و کلمه کلیدی غیر مربوط به محتوای کاغذ
گزینش انکرتکست بی‌رابطه با محتوای برگه مقصد پیوند
و بخش اعظمی موردها دیگر
سئوکاران کلاه سیاه با به کار گیری از این طرز‌ها قادرند یک اینترنت‌وب سایت را طی بازه زمانی مجال بسیار کوتاهی به شیت اولیه حاصل گوگل برسانند. ولی نکته دارای اهمیت این میباشد که‌این نتیجه ها موقتا بوده و گوگل طی بازه زمانی کوتاهی متوجه تقلب آنها شود. اینجاست که تارنما را با جریمه‌های سنگینی که قادر است افت ناگهانی و شدید جایگاه وبسایت یا این که حتی حذف بدون نقص وبسایت از صفحه های نتیجه ها کاوش باشد روبرو می‌نماید. در مقابل، بهینه سازی کاران کلاه خاکستری از قانون ها موتورهای کاوش تقلید می‌نمایند و به این ترتیب اقدامات وی جریمه‌ای در‌پی نخواهد داشت و صرفا منجر تسریع پروسه بهبود درجه وبسایت میگردد. صرفا نکته‌ای که در اینجا بایستی به آن اشاره داشت این میباشد که گهگاه به کار گیری از تکنیک‌های کلاه خاکستری به ارتقا تعداد مخاطبان حقیقی و واقعی تارنما باعث نمیشود.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.