نکات مهم سئو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

نکات مهم سئو

همینطور میتوانید بخش اعظمی گزارشات را در Ahrefs Site Explorer غربال فرمایید تا تنها پیوند های dofollow را ملاحظه کنید.  سئو در مشهد  در هنگام محاسبه و حق تقدم بندی بک لینکها، پیوند فالو عالی میباشد.

غربال کردن گزارش بک پیوند ها در Ahrefs Site Explorer فقط برای لینک و پیوند های Dofollow.
ولی، همچنان پیوند های نوفالو نیز با ارزش میباشند. این نوع لینک و پیوند ها حاذق به ارسال ترافیک از منبعی بجز موتورهای کاوش میباشند که تأثیر غیرمستقیم و مثبت بر seo خواهد داشت. البته در شرایطی‌که وقت و کارایی متعددی برای لینک و پیوند بیلدینگ صرف می کنید، پس خوب میباشد برای همت تان اهمیت قائل گردید و پیوند فالو بگیرید.
 
۴- انکر تکست (Anchor text)انکر تکست، کلماتی میباشد که می‌اقتدار روی آن کلیک کرد و توسط آن می‌قدرت دو شیت را به هم لینک بخشید.
 
گوگل در گواهینامه اورجینال "پیج رنک"  ذکر کرده:
گوگل از چند تکنیک به عنوان مثال پیج رنک ، انکر تکست و غیره برای بهبود کیفیت کاوش به کار گیری می نماید.
به بیانی دیگر، این احتمال وجود دارااست که انکر تکست مربوط به مورد مهم برگه، تاثیراتی بر جایگاه بندی داشته باشد. از نتیجه ها بدست آمده از یک مطالعه متوجه این زمینه شدیم که در بین لغات ظریف و انکرهایی که تا حدودی با هم منطبق دارا‌هستند، ارتباطی هر یک‌سری بسیار جزئی، وجود دارااست.


متاسفانه، در لینک و پیوند سازی به طرز کلاه سپید (white-hat)، آنچنان تسلطی بر انکرهای پیوند هایی که کسب کرده‌اید، نخواهید داشت (به استثنای بلاگ نویسی مهمان). هم اکنون حتی در صورتی‌که شما بر انکر تکست پیوند‌های ورودی در اختیار گرفتن داشته باشید، به احتمال زیاد اثرگذار خواهد بود.
الگوریتم Penguin (اینک بخشی از هسته الگوریتم گوگل به حساب می آید) وبسایت هایی را که همت برای تقلب در جایگاه بندی گوگل از روش لینک و پیوند سازی با anchor کلمه ها کلیدی اصلی دارا‌هستند، جریمه می‌نماید.
خوشبختانه، اکثر یوزرها پیوند های طبیعی و دارای ارتباط می زنند. چنانچه قضیه نوشته‌ی‌علمی شما مخصوص میباشد، احتمال اینکه کسی با انکر تکست مرتبط با آن مسئله به شما پیوند بدهد، بسیار زیاد میباشد.
 
۵- دارای ربط بودن بک لینک و پیوند ها همانند رای، تاثیر گذارند. در شرایطی که سایتی به شما لینک و پیوند بدهد، در واقع کیفیت محتوا یا این که بیزنس شمارا ضمانت نموده است. این آرا متفاوتند. رابطه فی مابین اینترنت سایتی که به شما لینک و پیوند داده و شیت وب سایت شما حائز اهمیت میباشد.
از جمله: فرض نمائید در پی یک کمپانی کترینگ (تهیه و تنظیم و تدارک خوراک) برای مراسم عروسی خویش میباشید. دو نفر از دوستان شما دو کمپانی گوناگون را سفارش می دهند. شما هر دوی آنها را  به یک اندازه دوست دارید. یکی‌از آن ها حسابدار و دیگری سرآشپز میباشد. به صحبت کدامشان پشت گرمی خواهید کرد؟ به طبع سرآشپز.
شغل های آنلاین هم به همین شکل میباشد. به عنوان مثال، در‌صورتی‌که یک کمپانی کترینگ می‌باشید و لینکی از یک بلاگ غذایی دارید، قطعا آن پیوند اهمیت بیشتری نسبت به یک پیوند از وب لاگ سپرده گذاری دارااست. ولی ، آیا دارای ربط بودن مهمتر از authority میباشد؟
 
مسلما بخوانید: طرز ساخت‌و‌ساز URL سازگار با seo - سئو Freindly(گام به گام) 
۶- ترافیک ارگانیک ما 10 درجه برتر برای 44589 واژه و کلمه کلیدی فارغ از بیان اسم مارک را گزینه تحلیل قرار دادیم و متوجه شدیم که دربین صفحه های برتر در گوگل و تمام ترافیک ارگانیکی که به صفحه های ارجاع دهنده خویش می‌فرستد، ارتباط مشخصی وجود داراست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.