تکنیک‌های سئو برای بهبود رتبه سایت

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تکنیک‌های سئو برای بهبود رتبه سایت


به کار گیری از seo فنی
به عبارتی‌طور که پیش از اینً اشاره کردیم، برای این که بتوانید محتوای سایتتان را به برگه اولیه سئو در مشهد حاصل گوگل بیاورید بایستی به نکات متعددی دقت داشته باشید :

استعمال از واژه و کلمه کلیدی در تیتر مقاله (او‌لین جایی که گوگل برای جایگاه دهی به وب سایت به آن نگاه می‌نماید)
استعمال از کلمه و واژه کلیدی در او‌لین جمله متن. (با اعمال این فعالیت دارای ربط بودن محتوا با تیتر را نماد می‌دهید.)
به کار گیری از هدرهای گوناگون جهت نشانه دادن ترتیب در محتوای شما. عالی میباشد که هد 2 اولی هدی می بایست که استعمال می کنید.
انتخاب توضیحات متایی با حداکثر 160 واژه و کلمه که مشمول واژه و کلمه کلیدی میباشد.
به کارگیری از لغات کلیدی در تگ آلت کلیه عکس‌ها برای آرم دادن رابطه عکس با متن. (فراموش نکنید که گوگل قسمتی هم برای جستجوی عکس دارااست. بدین ترتیب یوزرها از روش عکس‌های سایتتان به محتوایتان برسند.)
به کارگیری از نقشه وب سایت برای موعظه هرچه عالی خزنده‌های گوگل جهت جستن محتواهای شما.
خرید حساب گوگل کیورد پلنر
پیشنهاد



تجربه کاربری
به تازگیً گوگل از هوش تصنعی برای فهم عالی صفحه های اینترنت جهت جایگاه‌بندی به کار گیری می‌نماید. بدین ترتیب سیگنالی که از سوی RankBrain برای گوگل ارسال می‌گردد، دربردارنده اطلاعاتی درباره با مورد ها پایین میباشد :

نرخ کلیک
تعداد باری که اشخاص روی لینک و پیوند تارنما شما کلیک کرده‌اند آن گاه که اینترنت‌وبسایت شما بوسیله گوگل به آنان توصیه داده شد‌ه‌است.

نرخ ماندگاری در ورقه
یک کدام از مهم ترین مواقعی که ترازو رضایت یوزرها را از وبسایت شما علامت میدهد، ترازو ماندگاری‌شان در صفحه ها وب سایت شما میباشد. بدین ترتیب در شرایطی‌که نتوانید مخاطب را بیشتراز 3 ثانیه در سایتتان نگهدارید، بی‌شک گوگل را از شیوه عملکردتان عصبانی کرده‌اید.

براین اساس به خیال داشته باشید که سیگنال RankBrain یکی مهمترین تکنیک‌های seo برای بهبود جایگاه وب سایت میباشد. بدین ترتیب همت فرمایید محتوایتان را به‌سیرتکامل‌ای باصرفه‌سازی فرمائید که بتوانید استفاده کننده را به دوران بیشتری در سایتتان نگهدارید.



به کار گیری از پیوند دهی
استعمال از ابزار پیوند دهی یک کدام از دیگر از تکنیک‌های seo برای بهبود مرتبه تارنما میباشد. به عبارتی‌طور که در نوشته ی علمی درجه‌ بندی گوگل اشاره کردیم، به کار گیری از لینک و پیوند‌های داخلی و فرنگی به راحتی قادر است سبب به توفیق و یا این که باخت تارنما شما گردد. براین اساس در موقعیت کلی سه نوع لینک و پیوند برای یک محتوا در تارنما میتواند مصرف شود :

پیوند‌های ورودی : هنگامی که تارنما دیگری به وب سایت شما پیوند می دهد. وجود این پیوند‌ها برای seo تارنما شما بسیار موءثر میباشد چرا‌که معیار اعتبار و اثر گذار بودن محتوای تارنما شمارا علامت میدهد.
پیوند‌های خروجی : وقتی که شما از وب سایت دیگری در محتوای خویش لینک و پیوند قرار می‌دهید. ابن شرایط نیز برای بهینه سازی موءثر میباشد به شرط آنکه از اینترنت‌وبسایت‌های دارای اعتبار و در خصوص با محتوایتان لینک و پیوند بگیرید.
پیوندهای داخلی : هنگامی که از وبسایت خودتان به وب سایت خودتان لینک و پیوند می‌دهید. به کار گیری از این نوع لینک و پیوند نیز یکی بی آلایش‌ترین تکنیک‌های بهینه سازی برای بهبود سکو وبسایت در حیث گرفته میشود. به این دلیل‌که مجال ماندگاری مخاطب را در وبسایت شما بیشتر می‌نمایند و به گوگل علامت داده میگردد که محتواهای شما در یک راستا و هدفمند ساخت‌و‌ساز می شوند.
به این ترتیب کارایی نمایید از محتواهایی که بازدید نیکی داشته‌اند در محتوای جدیدی که در تارنما قرار می‌دهید استعمال نمایید تا شانس پست را برای ایندکس شدن سریع‌خیس ارتقاء دهید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.