عوامل موثر و تاثيرگذار در سئو سايت

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

عوامل موثر و تاثيرگذار در سئو سايت


seo فرمول مشخصي ندارد.  سئو در مشهد  ولي در عين اكنون عامل ها موثري در seo وجود دارا هستند كه در شكل كنار هم قرار به دست آوردن مي‌توانند حاصل خير و خوبي براي تجارت شما توليد نمايند.
بهينه سازي دربرگيرنده پياده سازي اقدامات تاثير گذاريست كه در شكل اجراي درست و قرار دريافت كردن در يك ترتيب مطلوب ميتوانند يوزرها و مشتريان متعددي برايتان ساخت كرده و سبب ساز به فروش خير و خوبي براي كمپاني شما گردند. درين پست به معرفي مهم ترين كارداران تاثير گذار بر روي بهينه سازي پرداخته ايم. شما با تمركز لحاظ در‌اين كارداران ميتوانيد به توفيق بالايي در بيزنس خويش دست يابيد.
1. مخاطبين و رقباي تجارت شماآشنايي مخاطبين و كسب و كارتان مي بايست در ابتدا حق تقدم هاي هر استراتژي seo باشد.
بيزنس شما چه است؟بزرگترين رقباي شما كدامند؟رقباي شما چه چيزهايي را در حق تقدم تجارت خويش قرار داده اند؟رقباي شما چه مورد هايي از بهينه سازي را در حق تقدم خويش قرار داده اند؟رقابت در چه حوزه هايي سنگين خيس ميباشد؟جواب بدين سوال ها قادر است به گام هاي بعدي شما در seo جهت داده و تصميمات بهتري در گزينش استراتژي seo سايت خويش بگيريد.
2. جستجوي لغت ها كليديبعد از آشنايي مخاطبين و استانداردهاي كسب و كارتان، جستجوي لغت ها كليدي شايسته ترين چاره براي شعور نيازهاي يوزرها و همچنين آشنايي عباراتيست كه آن‌ها براي رفع اين نياز در موتورهاي كاوش سرچ مي نمايند.
اعتنا داشته باشيد كه كشف عبارتي كه يوزرها در موتورهاي كاوش سرچ مي نمايند، معادل شيوه جستجوي آن ها اصلي ميباشد. صرفا تغييراتي كوچك در لغات كليدي ممكن ميباشد موجب باخت يا اين كه توفيق در استراتژي seo گردد.
3. نياز يوزرهانياز يوزرها از كاوش چيزي بالاتر از كلمه ها كليديست و اين زمينه تاثير مهمي در هر كمپين seo داراست. ساخت و ساز محتوا براي يك واژه كليدي مي بايست در راستاي جواب به نياز آنان باشد و اين چيزي وجود ندارد كه به راحتي با نگاه كردن به كلمه و واژه كليدي به دست آيد.
يكي راهكارهاي خوب براي شعور نياز يوزرها، جستجوي آن واژه كليدي و مشاهده وبسايت هاي قرار گرفته در برگه اوليه گوگل ميباشد. در اكثري از مواقع گوگل وبسايت هايي را در سكو هاي فراتر اكران ميدهد كه جواب به بهتري به نياز يوزرها داده اند. با چك سايت ها برتر و فايده بردن از الگوي محتواي آن ها، به نياز يوزرها به صورت بهتري جواب دهيد.
نكته قابل توجه ديگر تغيير تحول نياز يوزرها در حين فرصت ميباشد. مثلا روزگاري غرض يوزرها از جستجوي واژه تلفن همراه، يافتن دستگاه هاي تلفن همراه بود، البته اين نياز ممكن ميباشد در حين ساليان تغيير تحول يافته و امروزه غرض از جستجوي اين واژه، يافتن نرم افزار هاي تلفن همراه باشد.
4. تحليل و تنظيم گزارشدر بهينه سازي مدام بايد واقع گرايانه كار كنيم. هيچ چيز در يك نرم‌افزار seo مهمتر از گزارشات ظريف وجود ندارد. در صورتي‌كه نتوانيد گزارشات دقيقي از كمپين seo خويش اخذ فرمائيد، چه‌طور مي‌توانيد seo وبسايت خويش را در سمت و سوي صدق پيش ببريد.
در بخش اعظمي از كسب و امور نيازي به گزارشات روزمره و جستجوي واژه كليدي به طور هفتگي وجود ندارد. اين سيرتكامل كسب و امور شايد تا شش ماه نياز به اينگونه مواقعي نداشته باشند. البته در صورتيكه شما در بيزنس كار ميكنيد كه به‌سرعت در درحال حاضر تغيير‌و تحول ميباشد، شايد نياز باشد كه هر ماه دست به جستجوي لغات كليدي زده و از نيازهاي تازه يوزرها با خبر گرديد.
با يافتن عبارات كليدي كه بيشترين سهم ورودي وبسايت را تشكيل ميدهند ميتوانيد در بروزرساني هاي بعدي تارنما آگاهانه خيس فعاليت كرده و بر روي ديگر لغات كليدي سپرده گذاري نمائيد. در وضعيت كلي تهيه و تنظيم گزارشات مي‌تواند در سمت گيري seo و تصميم گيري ها امداد شاياني نمايد.
5. seo تلفن همراهدليل بعدي كه يك كدام از دو ساليست از آن كلام متعددي مي‌شود، mobile-first index گوگل ميباشد. mobile-first index استانداردي از طرف گوگل ميباشد كه با دقت به كاربردي بودن سايت براي دستگاه هاي گوشي ساخته شده است.
گوگل امروزه در آغاز تارنما ها را مبتني بر ورژن موبايلي آن‌ها ايندكس و جايگاه بندي مي نمايد. به اين ترتيب تارنما هايي كه اكران خير در دستگاه هاي تلفن همراه با بعدها متفاوت نداشتنه باشند، شانس بزرگي را براي كسب درجه از دست خواهند اعطا كرد.
براين اساس بهتر ميباشد كه از روش گزارش هاي گوگل سرچ كنسول، تلفن همراه فرندلي بودن سايت خويش را آزمايش و در شكل وجود اختلال آن را رفع نماييد.
6. پايش (Crawl)پايش به خلق موتورهاي كاوش در هنگام قرائت محتواي وبسايت گفته ميشود. چنانچه كه وبسايت شما دارنده معماري نيكي نبوده، پيوند هاي داخلي باصرفه اي در آن وجود نداشته باشد يااينكه نقشه سايتي براي آن تعريف‌و‌تمجيد نكرده باشيد، پايش تارنما از نگاه ربات هاي موتورهاي كاوش تبديل به فعاليت مشقت مي‌شود.
به علاوه خطاهاي 404 نيز مي‌توانند در پايش و ايندكس وب سايت تاثير گذار باشند. همينطور وجود اشتباهات فني نيز قادر است موجب دوري از پايش درست وبسايت خواهد شد. يكي‌از همه گيرترين آن ها دوري از دسترسي موتورهاي كاوش به وبسايت از روش پوشه robots.txt و با فرمان ذيل ميباشد.
Disallow: /
7. ايندكس شدن تارنماايندكس شدن وبسايت به طور كامل مختلف از پايش شدن آن ميباشد. به كار گيري از متا robots با مقادير noindex,nofollow براي صفحه ها با ارزش وب سايت موجب تاثير گذاري منفي بر روي seo شود.
به كارگيري از Sitemap چاره موثرتري براي ايندكس شدن سريع صفحه هاي تارنما نسبت به شيوه هايي مانند استعمال از Fetch as google است. همينطور بهتر ميباشد مراقب نشاني هاي تكراري صفحه ها وبسايت باشيد تا ايندكس هاي تكراري از محتوا ساخت نشود. اين زمينه كه زير اسم محتواي تكراري شناخته ميگردد، تاثير منفي بر روي بهينه سازي خواهد گذاشت.
ايندكس نشدن يك ورقه به معناي عدم اكران آن در حاصل جستجوست. در فيض سايت شما تلاش خير و خوبي در نتيجه ها كاوش نخواهد داشت.
8. seo تكنيكالبهينه سازي تكنيكال ما‌را مدام به حافظه گفت و گو هايي مانند سرعت سايت، كد نويسي، جاوا اسكريپت و متا تگ كانونيكال مي اندازد.
وجود خطاها فني در وبسايت ميتواند بر روي آن تاثير متعددي بگذارد. براي مثال فكر كنيد كه متا تگ كانونيكال در تارنما صحيح پياده سازي نشده ميباشد. يااينكه در ورقه مهم وبسايت اسلايدري با وسعت بالا وجود داراست كه لود آن ها بيشتراز پنج ثانيه فرصت مي‌برد.
وجود اينگونه اشتباهاتي زخم هاي دورازشوخي به بهينه سازي تارنما وارد مي نمايد. ياور با بزرگتر شدن تارنما دقت به مسائل فني از اهميت بيشتري پيدا مي نمايد. وجود صرفا يك اختلال فتي در وبسايت قادر است بر روي تمام صفحه ها آن تاثير بگذارد.
9. محتواتارنما فارغ از محتوا حدودا شانسي براي حضور در حاصل كاوش ندارد. در واقع يك سايت به خيال محتوايش ميباشد كه پتانسيل جذب ترافيك پيدا مي نمايد. در اصل هر چه محتواي بهتر و بيشتري در وبسايت داشته باشيد، احتمال كسب ترافيك بوسيله آن فراتر مي رود.
كليه محتوا ها مانند يكديگر نيستند. محتوا مي‌تواند بي كيفيت و اسپم يا اين كه با پر ارزش و كيفيت بالا باشد. در وضعيت كلي در‌حالتي كه محتوا به طور اورجينال در وب سايت ايجاد ميگردد، در راهي صحت گام برداشته ايد.
براي كسب درجه خوب، نيازي به اعتنا به چيزهاي عجيبي مانند سطح خوانايي يا اين كه عدم وضوح ساختار محتوا وجود ندارد. ولي اين پاراگراف كه فقط محتواي خوب ايجاد فرمائيد هم خيلي درست وجود ندارد.
از ديد ما محتوا علاوه بر خوب بودن مي بايست پتانسيل محبو شدن را هم داشته باشد. همان بر روي يوزرها تاثير گذارده و گوگل نيز آن را به خير و خوبي ادراك نمايد. اين سيرتكامل ميباشد كه در غايت يوزرها بعد از مصرف محتواي شما به خريد يا اين كه به كارگيري از خدماتتان تشويق خواهند شد.
حتي بعد از رعايت كليه استانداردها مانند ساخت‌و‌ساز محتوا بر پايه ي كلمه و واژه كليدي، سئو هاي On-page، سئو متا ها، عدم وجود خطاهاي املايي، عدم وجود خطاهاي دستوري و سئو تصاوير هم ممكن ميباشد مخاطبينتان محتوا را دوست نداشته باشند. در‌اين حالت محتواي شما ناكامي خورده و عملكرد ندارد. اين باخت ارتباطي هم با شما يا اين كه مخاطبينتان ندارد. شايد تنها اين محتوا در طول صدق منتشر نشده ميباشد.
در هر هم اكنون محتواي وبسايت بايد در سمت نياز يوزرها ايجاد گرديده و اين پتانسيل را داشته باشد كه به يك منبع شناخته خواهد شد. در فيض اينگونه محتوايي امكان اشتراك گذاري و پيوند تصاحب كردن متعددي پيدا مي نمايد. در راستاي ساخت‌و‌ساز محتوا هيچگاه نصيب بلاگ وبسايت را از خاطر نبريد و همواره آن را بروز نگه داريد.
10. پيوند هالينك و پيوند ها چه آنها‌را دوست داشته باشيد يا اين كه خير، جز فاكتورهاي درجه بندي ميباشند.
لينك و پيوند هاي بد موجب جراحت رساندن به اعتبار اينترنت سايتتان مي گردند. يكي‌از راهكارهاي داشتن پيوند هاي خوب، ساخت‌و‌ساز تنوع در صورت بك پيوند هاست. در واقع بهتر ميباشد كه تمامي پيوند هاي وبسايت از يك نوع به خصوص نباشد. براي مثال تنها به وبلاگ هاي داراي اعتبار براي كسب بك پيوند توكل نكنيد. يا اين كه آحاد بك لينك و پيوند هاي وب سايت بهتر ميباشد كه از تارنما هاي فروم و سوال و جواب نباشد.
11. seo دربين المللياعتنا به ملاحظات seo ميان المللي يك كدام از آن موارديست كه حتي ماهر هاي بهينه سازي هم آن را ناديده ميگيرند. براي اينكه مخاطبيني آن سوي مرز يا اين كه گويش خويش داشته باشيد، بايست استانداردهاي ديگري را هم حيث فرمائيد.
درصورتي كه كه تجارت شما پتانسيلي براي جذب مخاطبين در ميان المللي دارااست بايد به مباني پايين دقت فرمائيد:
مورد ها ما يحتاجدامين وبسايتهاستتگ هاي Hreflangمحتواي ساخت گرديده براي ميهن ها و گويش هاي متعدد چه تفاوت هايي باهم دارا هستند12. فاكتورهاي On-Pageبا اينكه تمركز seo بسيار به سمت محتوا و مفاهيم كشيده گرديده‌است، البته هنوز اعتنا به مسائل On-page و اعتقادوباور از وجود تگ هاي درست در صفحه ها قضيه مهميست. يك محتواي خوب در كنار بهينه سازي داخلي خوب ميتواند شانس كسب درجه بالاتري داشته باشد.
13. امنيت تارنماوجود HTTPS براي وب سايت ها ضروري وجود ندارد، ولي طبق گفته گوگل دريافت گواهينامه امنيتي SSL براي تارنما مي‌تواند اندكي در جايگاه تارنما تاثير گذار باشد. از‌آنجا‌كه مهم‌ترين گرفتاري گوگل يوزرها ميباشد، طبيعيست كه ارتقاء امنيت رابطه يوزرها با وبسايت قادر است بر روي ارتقاء seo تاثير گذار باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.