مرور کردن حاصل
در بالای لیست Google Keyword Planner عبارت وارداتی به وسیله شما و به دنبال عبارت مربوط به آنهارا سئو در مشهد مشاهده میکنید. همینطور ردیف هایی راجع به تعداد کاوش و ترندها به همدم مورد هایی مازاد درنظرگرفته شده میباشد. یکیاز این مورد ها، تعداد کاوش های ماهانه عبارات کلیدیست.
به کاوش درین عبارت پرداخته و از دربین آنها مواقعی که به مسئله شما نزدیکتر میباشند را گزینش فرمائید. همینطور آنهایی که طبیعی به حیث نمیرسند را نیز از لیست خویش بیرون فرمائید. یکسری توشه به گذر زمان این عبارت پرداخته تا عبارت خیر را بیابید.
در شرایطی که از نیاز حقیقی و واقعی یوزرها از جستجوی یک عبارت مطلع نیستید، آن را در گوگل کاوش نمایید تا با آنالیز نتیجه ها، به جواب سوالاتتان برسید.
5. مقاومت در قبال اعداد گرانقدر
به تعداد جستجوها همان گونه که گفتیم اعتنا نمائید، البته هیچگاه بر روی عبارت کلی که غالبا لبریز جستجوتر میباشند تمرکز نکنید. احتمال کسب جایگاه در عبارت خاصتر و با جستجوی کمتر بیشتر میباشد.
ترفند فعالیت اینست که نخست عبارتی که دقیقا همگام با نیاز یوزرها میباشند را مشخص و معلوم و آنگاه با استعمال از دیگر پارامترها، به برسی مورد های جانور بپردازید. برای بخش اعظمی از کسانی که در بهینه سازی مبتدی و تازه کار میباشند، مقاومت در قبال عبارات کلیدی که مالامال کاوش میباشند، شغل بسیار سختیست. اساسی اینست که نخست به تناسب عبارات کلیدی اعتنا کرده و بعد از آن سراغ تعداد کاوش ها بروید.
6. تعیین واژه کلیدی بلند
بعد از طی کردن مراحل جستجوی عبارات کلیدی، درصورتیکه بازهم نمی توانید تصمیم صحیحی در مواجهه با فاکتور تعداد جستجوی ایده آل بگیرید، از گوگل سرچ کنسول استعمال فرمائید.
نخست مهمترین کلمه ها کلیدی که بیشترین ورودی برای سایتتان ساختوساز می نمایند را شناسایی کرده و آنانرا در ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی قرار دهید. بعد از آن به مقایسه تعداد جستجوها با تعداد کاربرانی که بعداز جستجوی آنها به سایت شما مراجعه می نمایند بپردازید. احتمالا از مشاهده حاصل شگفت زده خواهید شد. چراکه در اکثر زمان ها مواقع، مالامال راندمان ترین لغت ها کلیدی، آنهایی میباشند که تعداد جستجوی کمتری داراهستند. اینجاست که گفت و گو کلمه ها کلیدی بلند به میانه کشیده می گردد.
با اینکه تعداد جستجوهای عبارات کلیدی عام خیس از خاص خیس ها بیشتر میباشد، ولی کاربرانی که به جستجوی لغات کلیدی بلند و خاصتر میپردازند، غالبا تمرکز بیشتری بر روی نیاز خویش داراهستند. در بخش اعظمی از مواقع یوزرها کاوش کننده عبارت عام، صرفا درپی گشت زدن یا این که یافتن سوژه های خاص خیس می باشند. کاربرانی که لغات کلیدی بلندتری را کاوش می نمایند به مرحله تبدیل شدن به مشتری نزدیکتر می باشند.
امروزه کسب مرتبه در لغات کلیدی بلند از اهمیت متعددی برخورداراست. طبق آمارها 60% لغات کاوش شونده در موتورهای کاوش دارنده سه یا این که تعداد لغت ها بیشتر می باشند. همینطور بیشترین نرخ ارتقا تعداد جستجوها مربوط همان با شش عدد هفت واژه و کلمه میباشد.
- پنجشنبه ۱۴ بهمن ۰۰ ۱۰:۰۲ ۲۲ بازديد
- ۰ نظر