موارد مهم در On Page SEO

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

موارد مهم در On Page SEO


در پی مهم‌ترین اصول بهینه سازی داخلی را چک خوا هیم کرد:

۱- Responsive بودن پوسته وبسایت
در حالتی که یک اینترنت‌وبسایت واکنشگرا نباشد، از حیث گوگل یک امتیاز منفی میگیرد. سئو در مشهد این اینترنت‌تارنما در نتیجه ها کاوش به خصوص جستجوهای موبایلی در حالت خیر قرار نمی‌گیرد.

برای تحلیل معیار واکنشگرا بودن اینترنت‌وب سایت خویش می‌توانید از ابزار mobile friendly test به کار گیری فرمایید.

۲- ارتقاء سرعت وبسایت
یکی‌از مهم ترین موردها seo داخلی وبسایت سرعت بارگذاری شدن صفحه های وب سایت شما است. شما میتوانید با ایفا کارهایی از قبیل باصرفه‌سازی تصاویر، کاهش queryها،

فشرده‌سازی کدهای پوسته و.. سرعت وبسایت خویش را زیاد نمایید.


۳- استعمال از پوسته استاندارد
بایستی از قالبی را گزینه به کار گیری قرار دهید که کدهای آن باصرفه و استاندارد باشند. به کارگیری از پوسته‌ با کدهای نامناسب و نماید بر بهینه سازی تارنما شما تاثیرات منفی به‌دنبال خواهد داشت.

در طی پباده سازی پوسته تارنما بایستی مسائل متفاوت بهینه سازی را در لحاظ داشته باشید.

۴- اعتنا به UI و UX
ظواهر وبسایت بایستی به شکلی باشد که کابر را به خویش جذب نماید. احتمالاً برایتان اتفاق افتاده که با جستجوی عبارتی وبسایت هایی برای شما اکران داده گردیده است، که رنگ نوشته‌ها،

سایز متن‌ها، مسافت‌ی در میان خطوط و غیره به گونه ای باشند که شم نمائید دیگر نمی‌توانید ادامه نوشته ی علمی را مطالعه نمایید و بایستی هرچه سریعتر وبسایت را شکاف فرمائید.

واقعیت این میباشد که در شرایطی که وب سایت شما از لحاظ استفاده کننده دیدنی نباشد هر مقدار که محتوای خیر و خوبی در آن وجود داشته باشد، احتمال احضار شدن آن خیلی نادر میشود.

UX در معنای تجربه‌ی کاربری در وبسایت میباشد. اینترنت‌وب سایت شما بایستی به گونه ای پباده سازی گردیده باشد که مخاطب سوای سردرگمی، و به آسانی به غرض متبوع خویش رسد.
برای مثال اینترنت‌سایتی را که برای عضویت، یک فرم با ده‌ها فیلد مقابل شما میگذارند را با سایتی مقایسه فرمائید که برای تصویب‌اسم صرفا یک پست الکترونیک مایحتاج میباشد.

شما برای عضویت کدام وبسایت را ترجیح می دهید؟

در صورتیکه برایتان پرسش میباشد که‌این مفاد چه ارتباطی به seo دارااست بایستی در جریان باشید که داشتن UX و UI مطلوب نرخ خروج مخاطب را کاهش می‌دهد و اعتقاد استفاده کننده را زیاد می نماید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.