تاریخچه زمانی پیدایش سئو و پیشرفت موتور های جستجو

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تاریخچه زمانی پیدایش سئو و پیشرفت موتور های جستجو


ما یک جدول هنگامی از نقاط عطف شایان توجه از تاریخچه موتورهای کاوش و بهینه سازی را برای فهم و شعور سئو در مشهد ریشه های این فناوری که به نصیب مهمی از عالم تبدیل گردیده‌است ، گردآوری کرده ایم.

در آخری ده سال سال 1900 میلادی ، در میان موتورهای کاوش رقابت متعددی وجود داشت. یوزرها تعیین خویش را از موتورهای کاوش ، اعم از دایرکتوری هایی که بوسیله نیروی انسانی هدایت می شدند و لیست های مبنی بر خزنده ، برای مثال AltaVista ، Ask ، Excite ، Infoseek ، Lycos و Yahoo تعیین می کردند.

باتوجه به پیشینه در دسترس و تاریخچه مو جود می قدرت بیان کرد فقط روش ایفا بهینه سازی از روش شغل های باطن برگه ای بود. این مشتمل بر اعتقاد و باور از عالی بودن و دارای ربط بودن محتوا ، متن کافی ، برچسبهای HTML ظریف ، و بقیه دست اندرکاران مانند لینک و پیوند های داخلی و فرنگی ایفا میشد.

سازه به پیشینه ای که در دسترس میباشد در حالتی که می خواستید در‌این عصر جایگاه خیر کسب فرمایید ، ترفند به کارگیری و تکرار لغت ها کلیدی به اندازه کافی در مجموع صفحه ها تارنما و به کارگیری از برچسب های متا کمک گر شما در seo بود. از جمله در‌حالتی که یک شیت کلمه و واژه کلیدی را صد توشه استعمال کرده بود و یک کاغذ دیگر از ۲۰۰ عدد از به عبارتی کلمه و واژه کلیدی به کارگیری می‌کرد بی شک وبسایت دوم از مرتبه بهتری برخوردار بود. چیزی که امروزه تحت عنوان اسپم شناخته می گردد و یک شیوه منسوخ و اشتباه میباشد.

تاریخچه تغییرات موتورهای کاوش میان سال های ۹۴ تا ۲۰۰۰
طبق مقاله ها و تاریخچه بهینه سازی در سال ۱۹۹۴ یاهو به وسیله دو نفر از دانشجو یان دانش کده استنفورد به اسم های جری وانگ و دیوید فیلو در یک اتاق کوچک در دانش کده تولید شد. یاهو در صدر یک لیست اینترنتی و فهرستی از تارنما های جذاب بود. اینترنت مسترها بدون چاره بودند به طور دستی برگه خویش را برای فهرست بندی به یاهو ارسال نمایند تا در شکل اجرا یک کاوش در یاهو چشم شوند.

1996 پیج و برین ، دو دانشجوی دانش گاه استنفورد ، موتور جستجوی جدیدی با اسم backrub ساختند و تست کردند ، که تارنما ها را مبنی بر رابطه و محبوبیت پیوندهای ورودی درجه بندی میکرد که‌این ایده در غایت به Google ختم شد که تا بازه ها از این سر مشق تحت عنوان فاکتوری مفید در جایگاه بندی استعمال میشد.

۱۹۹۷ بعد از توفیق هایی که اینترنت مستر ها برای موتورهای کاوش بدست آوردند ، دنی سلیوان موتور جستجوگری را راه‌اندازی کرد که داده ها و خبر ها مرتبط با وبسایت های موسسات صنعتی را سکو بندی و اکران می اعطا کرد.

1998 تارنما goto.com با حمایت و صرف مخارج مالی فراوانی فعال سازی شد. تبلیغ کنندگان در Goto.com برای کسب سکو فراتر در نتیجه ها کاوش عملکرد می کردنند.

۱۹۹۹ را می قدرت اولی نقطه تاریخچه برگزاری کنفرانس های بازاریابی براساس کاوش در وب و seo و استراتژی های موتور دانست.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.