چه مسائلي در سئو داخلي سايت مهم است

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

چه مسائلي در سئو داخلي سايت مهم است


56. به تارنما هاي هك گرديده ياري نمائيد30000 وبسايت سئو در مشهد در روز هك مي‌شوند و اكثر زمان ها وبمسترهاي اين سيرتكامل وبسايت ها از اين زمينه خبري ندارند. خوشبختانه شما ميتوانيد آنان را با كاوش يافته و اين مورد را به استحضار آن‌ها برسانيد. اين شيوه نيكي براي رابطه با تارنما هاييست كه در ناحيه هايي كوچكتر از شما فعال مي باشند. احتمال متعددي وجود داراست كه آن ها بعداز حل خلل، طي يك پستي از شما سپاس كرده و به وب سايت شما لينك و پيوند دهند.
57. به ديگر سايت ها در وبسايت خويش اشاره كرده و اين مسئله را به استحضار آنان برسانيددر حالتي‌كه در ادامه اشتراك گذاري سهل و آسان مطالب وب سايت خويش مي باشيد، به ديگر وبسايت ها در مطالب خويش اشاره كرده و آن‌ها‌را از وجود اين مورد آگاه فرمائيد. درين حالت اكثري از آنان با اشتراك پست شما در شبكه هاي مردمي و تارنما خويش اين شغل شمارا جبران خواهند كرد.
58. بر روي صفحه ها مرجع تمركز فرمائيدصفحه ها مرجع روياي پيوند سازي براي سئوكار هاست. با كاوش در وب ميتوانيد صفحه هاي مرجع و مربوط به بيزنس خويش را بيابيد. آنگاه در شكل قابليت در آن‌ها لينك و پيوند سازي نمائيد.
59. به دانشجو يان و اساتيد دانشگاهي تخفيفاتي بدهيدتخفيفاتي را براي كاركنان دانشكده و دانشجويان در حيث بگيريد و آن گاه آن ها را از وجود اينگونه تخفيف هايي آگاه نماييد. احتمال كسب بك پيوند از سايت هاي فردي اين نيروي كار كه در دامنه هاي .edu وجود دارااست، بيرون از ذهن نمي‌باشد.
60. ديگرافراد را از وجود محتواي تازه وب سايت با خبر نمائيددر شبكه هاي مردمي در ادامه اشخاصي بگرديد كه جديدا پستي در رابطه مسئله مقاله نو شما منتشر كرده اند. آنگاه آن‌ها را از وجود مقاله خويش باخبر سازيد. همچنين پست الكترونيك به مشتركين خبر نامه وبسايت نيز راه حل نيكي براي آگهي به آن‌ها در رابطه پست تازه شماست. به واسطه آگاه شدن آنان مي‌توانيد شانس اشتراك گذاري مقاله خويش را در اينترنت ارتقا دهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.