بردكرامب يا نشانگر صفحات چيست و چه تاثيري بر سئو دارد؟‌

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

بردكرامب يا نشانگر صفحات چيست و چه تاثيري بر سئو دارد؟‌

درين طريق در آغاز موردنياز ميباشد  سئو در مشهد  قطعه كد ذيل را به صفحه هاي single.php يا اين كه page.php پوسته تارنما خويش اضافه فرمائيد. اما بسته به نوع طراحي وب خويش مي توانيد آن را به انتهاي header.php نيز اضافه فرماييد. ولي به هيچ عنوان پيشنهاد به افزودن اين قطعه كد به functions.php نمي‌كنيم، به اين دليل‌كه خطاها زيادي به واسطه اين زمينه ممكن ميباشد براي وب سايت ساخت‌و‌ساز گردد.
if ( function_exists('yoast_breadcrumb') ) {yoast_breadcrumb( '','
' );}?>بعد از
افزودن اين قطعه كد به پوسته وب سايتسايتتارنماوبسايتوب سايت، به پيكربندي پلاگين Yoast بهينه سازي در قسمت Search Appearance برويد. آن‌گاه به تب Breadcrumbs رفته و آن را Enable نماييد و تنظيماتي كه مي خواهيد روي آن جاري ساختن خواهد شد را اعمال دهيد. بعد از ايفا اين روند، پيروزي كرامب در به عبارتي قسمتي از تارنما كه كد php را قرار داديد، به اكران در خواهد آمد.افزودن بردكرامب بوسيله‌ي پلاگين‌ي Breadcrumb NavXTيكي از ديگر از پلاگين‌هاي بسيار كاربردي براي افزودن پيروزي كرامب به وب سايت، پلاگين‌ي Breadcrumb NavXT ميباشد. براي به كار گيري از آن، در آغاز از نصيب اضافه كردن پلاگين با جستجوي اسم Breadcrumb NavXT، آن را نصب و فعال فرماييد.
بعد از فعال سازي، اسم Breadcrumb NavXT در نصيب پيكربندي وردپرس ظواهر مي‌گردد. با ورود به آن ميتوانيد پيكربندي مرتبط با بردكرامب وبسايت را به دلخواه اعمال دهيد.
بعد همچون Yoast بهينه سازي براي اينكه پيروزي كرامب در وبسايت اكران داده گردد نياز داريد تا قطعه كد ذيل را به نصيب دلخواه پوسته تارنما خويش اضافه نمائيد تا پيروزي كرامب اكران داده خواهد شد.

{bcn_display();}?>
ولي طريق‌هايي كه تا اينجا اسم برديم منحصربه‌فرد سيستم رئيس محتواي وردپرس ميباشد. در حالتي كه وب سايت شما با سيستم مدير محتوايي غير از وردپرس فعاليت مي‌نمايد بايستي از حامي‌هاي اين سيستم براي دسترسي به پيروزي كرامب امداد بگيريد..
اگر كه از ديگر سيستم‌هاي رئيس محتواي فراهم نظير جوملا، دروپال و… به كارگيري مي كنيد، آن ها نيز افزونه‌ها و ماژول‌هاي مهيا براي اكران موفقيت كرامب با ساختارهاي مشابه به چيزي كه در ابتدا ديديم، دارا‌هستند. البته در شرايطي كه كه از سيستم‌هاي مدير محتواي (CMS) منحصر به فرد به كار گيري ميكنيد يا اين كه به هر دليلي سيستم مدير محتواي شما افزونه يا اين كه ماژول مهيا براي نصب ندارد، بايستي به طور دستي آن را به وبسايت خويش اضافه نمائيد. براي ادراك خوب اين مورد مي توانيد به ورقه ها توسعه و گسترش‌دهندگان گوگل براي پيروزي كرامب رجوع‌كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.