عصر جديد پس از كامپيوترهاي روميزي

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

عصر جديد پس از كامپيوترهاي روميزي

فروش رايانه‌هاي روميزي سئو در مشهد  في مابين سال‌هاي 2001 تا 2012 رونق متعددي داشت. در امسال‌ها خانواده‌ها كارايي مي‌كردند با خريداري كردن يك دستگاه رايانه روميزي، از مزاياي آن فايده‌مند شوند و در كارها تحصيلي، جستجوي اينترنت، تماشاي فيلم و سريال، بازي و … از كامپيوتر خانگي خويش به كارگيري نمايند.
يوزرها متعددي نيز با خريد كامپيوتر براي اداره ها، مركز ها تجاري و سازمان‌ها تلاش داشتند كارها كاري دسته خويش را باصرفه‌سازي و تسريع نمايند. تعداد خريداران كامپيوترهاي روميزي تا سال 2012 همواره در اكنون ارتقاء بود. البته در آن فرصت براي اوليه توشه فروش كامپيوترهاي روميزي، بعداز سال‌ها فرايند رو به پرورش، ناگهان كاهش يافت. في مابين يوزرها وب، تغييراتي در حالا صورت به دست آوردن بود.
از سال 2012 تا كنون ابزارهاي كوچكتر مانند تلفن همراه‌هاي گوشي و تبلت‌ها به گذر زمان فرصت محبوبيت بيشتري به دست آوردند. رفته رفته به كار گيري از اين ابزارهاي كوچك براي استعمال‌هاي روزانه و تماشاي سايت‌ها متداول شد. كامپيوترهاي روميزي و لپ‌تاپ‌ها به تدريج مكان خويش را به تبلت‌ها و تلفن همراه‌ها دادند. همان گونه كه گفته شد تعداد بازديدكنندگاني كه از روش تلفن همراه تلفن همراه وارد وبسايت‌ها ميشوند، در هم اكنون ارتقاء ميباشد.
در همين برهه زماني اپليكيشن‌هاي متعددي براي جاري ساختن در سيستم دليل تلفن همراه‌هاي هوشمند پباده سازي شد تا پاسخگوي نيازهاي يوزرها باشد. البته همچنان نياز به اجراي درست و فارغ از ايراد سايت‌ها در تلفن همراه‌هاي موبايل شم ميشد. اين نياز به صورت خاص راجع به سايت خبرگزاري‌ها وجود داشت. مبتني بر داده ها به‌دست‌آمده از راس پژوهش ها پيو، حدود 60 درصد از يوزرها گوشي و تبلت، ترجيح مي دهند خبرها را از روش سايت موبايلي مطالعه نمايند. براي اين يوزرها تلاوت خبرها از روش وبسايت نسبت به به كار گيري از اپليكيشن منحصر گوشي، حق تقدم دارااست.
باوجود اينكه پباده سازي نرم‌افزار‌هاي موبايلي براي كمپاني‌ها بسيار داراي اهميت ميباشد، ولي به عبارتي‌طور كه بيان شد، در برخي مفاد، مانند خبرگزاري‌ها، يوزرها به به كارگيري بي واسطه از وبسايت، رغبت بيشتري دارا هستند.
پباده سازي ريسپانسيو سايت شايسته ترين راهكار براي هماهنگ شدن با تغييرات بعد از ظهر تازه ميباشد. وبسايتي با پباده سازي ريسپانسيو يا اين كه برخورد‌گرا از قابليت و امكان “جستجوي رسانه” براي فهم بعدها و رزولوشن ورقه اكران مخاطب سود ميبرد. بعد از آن با اعتنا بدين بعدها و كيفيت، تصاوير و متن‌ها جان دار در كاغذ را تغيير‌و تحول ميدهد تا متناسب با اندازه شيت اكران انجام گرديده و سواي ايراد و فساد نماد داده خواهد شد.
از جمله زماني كه شما اين مقاله را بوسيله كامپيوتر روميزي در وبسايت هميار بسط مطالعه ميكنيد، پهنا رديف نوشته‌ها به طور بي نقص چشم مي شود و يك رديف نيز در كنار ورقه وجود دارااست كه دربردارنده عنا وين بقيه مطالب و بخش‌هاي اين وبسايت ميباشد. وقتي كه اندازه مرورگر خويش را كوچك‌خيس نماييد پهنا رديف نوشته‌ها كمتر مي گردد و نوشته‌ها متناسب با اندازه تازه اكران داده مي گردند. در‌صورتي‌كه گشوده مساوي مرورگر خويش را كوچكتر كنيد، خواهيد رويت كرد كه رديف كناري اكران داده نمي شود و فقط رديف دربردارنده نوشته‌ها و تصاوير باطن نوشته‌ي‌علمي به شما نشانه داده خواهدشد.
در تماشاي سايت با تبلت و تلفن همراه نيز همين موقعيت وجود داراست و با تغيير‌و تحول اندازه و پهنا نمايشگر، دكوراسيون موادتشكيل دهنده مو جود در ورقه متناسب با اندازه شيت اكران مخاطب تغيير‌و تحول مي‌نمايند. بدين ترتيب در وب سايت‌هايي با پباده سازي ريسپانسيو وبسايت يا اين كه عكس العمل گرا مانند پباده سازي‌هاي كهن، با ايراد فساد و اكران خطا كاغذ هنگام تغيير و تحول اندازه نمايشگر، مواجه نخواهيم شد. سود اكران صحيح و سواي انواع وبسايت شما در هزاران نوع ابزار (devise) با گونه هاي اندازه‌هاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.