سئوكار حرفه اي وردپرس كيست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

سئوكار حرفه اي وردپرس كيست؟

اين صرفا يك مثال از آناليز هايي ميباشد   سئو در مشهد  كه با به كارگيري از گوگل آناليتكس ميتوانيد ايفا دهيد. محاسبه هاي اكثري در سمت و سوي بهبود تجربه كاربري در تارنما با اين ابزار گرانبها و بدون پول مي‌توانيد جاري ساختن دهيد.
ابزار هاي حرفه‌اي ديگري مثل google tag manager و google optimize و hotjar و google trend , google keyword planner و … وجود دارا‌هستند كه با به كار گيري از اين ابزارهاي كاربردي ميتوانيد به طور حرفه‌اي يك وبسايت را در سوي بهبود بهينه سازي نظارت و چك فرمائيد.


4.بررسي و نظارت رقبايكي از ديگر از كارهايي كه هر seo شغل حرفه‌اي به آن اشراف دارااست ارزيابي رقبا ميباشد. مي بايست بتوانيد رقباي مهم وب سايت گزينه نظرتان را پيدا و آنها را محاسبه نماييد.
اكثري از دوستان ميپندارند چك رقبا در seo يعني آناليز بك لينك و پيوند هاي وبسايت آن‌ها. در صورتي بررسي و آناليز رقبا عظيم خيس از اين حرفاست.
محاسبه رقبا يعني بايستي بدانيد آن‌ها در چه لغات كليدي بالا مي‌باشند. چرا بالا مي باشند و شما چه كارهايي مي بايست ايفا دهيد تا در حاصل جست و جو به آنان برسيد.
در آغاز مي بايست گروه اي از لغت ها كليدي كه آنان پرورش فعاليت كرده اند را پيدا نمائيد. براي اين شغل مي‌توانيد از google keyword planner به كار گيري فرماييد. بعداز كشف كردن كلمه ها كليدي آنها عالي ميباشد آن هايي كه سرچ بالايي دارا‌هستند را شناسايي نمائيد. بعد آن لغات كليدي را در گوگل جست و جو فرماييد تا متوجه گرديد رقيبتان كجاي حاصل جاي دارد.
در حالتي‌كه حقيقتا درجه خير و خوبي دارااست و همينطور واژه يا اين كه عبارت كليدي مالامال بازديدي ميباشد به درد شما مي‌خورد كه روي آن شغل فرمائيد و در دراز دوران رشد سپرده گذاري فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.