تفاوت تبليغات و توليد محتوا چيست؟

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

تفاوت تبليغات و توليد محتوا چيست؟

شايد با توضيحاتي كه از در آغاز تا اينجا سرويس شما سئو در مشهد ذكر كرديم اين تصور در ذهنيت شما ساخت خواهد شد كه ساخت‌و‌ساز محتوا تنها تبليغات ميباشد البته چنين وجود ندارد. بهتر ميباشد به سراغ اين برويم كه دراين باره كه تفاوت تبليغات با توليد محتوا چيستتوضيحاتي را براي شما داشته باشيم. تبليغ در واقع يك پيام يك طرفه ميباشد كه مي بايست به صدق به استفاده كننده منتقل گردد يعني بايستي در حين و جاي مطلوب اين پيام براي كاربر ذكر گردد.
غرض از تبليغاتغرض از تبليغات هم هر چيزي ميتواند باشد. بعضي وقتها براي درآمد بيشتر و ارتقاء فروش شما مبادرت به تبليغات مي كنيد و گهگاه هم احزاب سياسي براي معرفي خودشان مبادرت به تبليغ دارا هستند و حتي مي توانيم به تبليغات عقايد و باورها هم اشاره كنيم. ولي ساخت محتوا در واقع راهي براي برقراري رابطه دو طرفه و استوار با كاربر ميباشد. مجموعاَ هدفي كه شما از ساخت و ساز محتوا داريد اين ميباشد كه بتوانيد به كسب درامد به طور بي واسطه يا اين كه غير بي واسطه يعني يا اين كه با به كار گيري از بازاريابي جنس و يا اين كه با استعمال از خدماتي كه ارائه مي‌دهيد بپردازيد.
ساخت محتوا تبليغاتدر واقعيت شما با به كار گيري از تبليغات صرفا يكبار ميتوانيد استفاده كننده تان را با كالا خودتان آشنا فرماييد و به فروش مال خودتان اميدوار باشيد ولي در‌حالتي كه ايجاد محتواي مطلوب داشته باشيد ميتوانيد به طور وقت گير زمان با كاربر رابطه استوار داشته باشيد و همواره با ارائه سرويس ها به حق درآمدزايي نماييد. علاوه بر اينها صراحت دارد كه مقصود مهم ازتوليد محتوا تبليغات ميباشد ولي مدام غرض تبليغاتي ما درآمدزايي از ساخت و ساز محتوا هم وجود ندارد. به عنوان مثال صدا و سيما هنگامي يك سريال اجتماعي ايجاد مي‌نمايد در ساخت و ساز اين محتوا هدفي كه دنبال مي‌نمايد اين ميباشد كه نكاتي مطلوب و اخلاقي را براي معاش اجتماعي به ما پيشنهاد نمايد و حتي القا نمايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.