توجه سئو داخلي و تكنيكال

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

توجه سئو داخلي و تكنيكال

علي رغم تاثير فاكتورهاي مختلف در سكو بندي سئو در مشهد تارنما در موتور كاوش ، البته در صورتيكه بخواهيم تنها 1 استدلال را براي ارتقاء بازديد گوگل اسم ببريم ، با‌يقين بهينه سازي داخلي و تكنيكال خواهد بود.يك وب سايت در آغاز بايستي از لحاظ فني و شرايط ساختاري سعي مناسبي داشته باشد تا بقيه روشهاي seo سود دهند. موقعيت وبسايت خويش را مطلقا ارزيابي فرمائيد و پيكربندي مرتبط با url  ها ، لينكها ، تصاوير ، متاتگ و كدهاي وب سايت را بازبيني كنيد.
در شرايطي كه وبسايت شما با وردپرس پباده سازي گرديده ، معمولا اكثري از نكات تكنيكال در اپ نويسي و ساختار تارنما رعايت گرديده ، ولي در پيكربندي robots.txt ، نقشه تارنما ، پوشه htaccess ، تعيين نوع url  ، تگ alt تصاوير مي بايست اعتنا داشته باشيد.
به كار گيري از لغات كليدي زمان بر و lsiالگوي جستجوي يوزرها نسبت به قبل تغييرات متعددي كرده. اكنون ، لغات كليدي زمانبر و لغات ، بيشتر بوسيله يوزرها كاوش مي‌شوند. همينطور به جهت ارتقاي الگوريتم هاي گوگل ، اين موتور كاوش ميتواند كه لغت ها و عبارات هم معني ، در يك راستا و با معني مشترك را به خير و خوبي شناسايي نمايد. به همين برهان كلمات كليدي زمان بر و كلمه ها lsi  ميتوانند موجب ارتقا بازديد گوگل شوند.
اكنون ، تكرار و به كار گيري از عبارات lsi  اهميت بيشتري از خويش واژه كليدي مهم دارااست و زيرا روشي به طور كامل طبيعي به حساب آورده مي شود ، وب سايت را در موضع بهتري نيز قرار خواهد بخشيد. در‌حالتي كه در‌اين ارتباط داده ها يه خرده داريد توصيه مي‌كنيم نوشته‌ي‌علمي لغت ها كليدي lsi را مطالعه نمائيد تا آشنايي بهتري از اين نوع كلمات داشته باشيد.
ارزيابي بازديد در گوگل آناليتيكسدقت به اخلاق و رفتار يوزرها بعداز بازديد يك برگه از وب سايت اهميت دارااست. به ياري گوگل آناليتيكس مي‌توانيد تعداد بازديد ، مجال بازديد و bounce rate هر ورقه را چك فرماييد. در‌صورتي‌كه كه هركدام از اين فاكتورها ايراداتي داشتند (مثلا تعداد بازديد نادر ، فرصت بازديد كوتاه يا اين كه bounce rate  بالا جز ايرادات اصلي مي‌باشند) مي‌توانيد آن ها را برطرف نماييد. مطمئن باشيد كه هر اقدامي در سمت بهبود و رفع خطاها تارنما جاري ساختن مي دهيد به ارتقاء بازديد گوگل مي انجامد.
به كارگيري از structured dataيكي‌از شيوه هايي كه موجب ادراك بيشتر ربات گوگل از محتواي صفحه هاي اينترنت مي‌گردد ، داده هاي ساختار يافته يا اين كه structured data مي‌باشند. اين اطلاعات نوعي كدهاي html  مي باشند كه با معين كردن نقش هر قسمت از برگه ، ادراك آن را براي موتورهاي كاوش ارتقاء مي‌دهند. تماما بديهي ميباشد كه هرچه خزنده گوگل فهم بهتري از وبسايت داشته باشد ، به ازاي جستجوي لغات بيشتري در نتيجه ها اكران داده گردد و بازديد بيشتري نيز كسب خواهد كرد.
كدهاي نشان گذاري schema   ، ستاره دار كردن مطالب در گوگل ، اكران لينك و پيوند شبكه‌هاي‌مردمي در داده ها تارنما ، داده ها تكميلي درباره با يك شخصيت مشهور ، rich snippents مثال هايي از كاربرد داده هاي ساختار يافته مي باشند. پژوهش ها آرم داده كه structured data تاثير به طور كامل مستقيمي در ارتقا نرخ كليك داراست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.