شيوه‌هاي رايج براي شناسايي محتويات بي كيفيت

در اين وبلاگ به روزترين مقالات سئو منتشر مي شود.

شيوه‌هاي رايج براي شناسايي محتويات بي كيفيت


در صورتيكه معقولانه به روايت نگاه كنيم به جهت مخفي بودن سئو در مشهد  بخش اعظمي از الگوريتم‌هاي گوگل، نمي‌اقتدار به كل جزئياتي كه‌اين موتور كاوش براي تشخيص محتواي بي كيفيت در لحاظ مي گيرد، دسترسي داشت؛
البته معيارهايي ميباشند كه اگرچه از سوي مسئولان گوگل رسما اعلام نشده‌اند البته به جهت امتحان و خطاهاي مختلفي كه بر روي آن‌ها انجام يافته به احتمال زياد مي‌قدرت بر آن‌ها استناد كرد تا محتواي بي كيفيت را تشخيص اعطا كرد و از تارنما خويش حذف كرد.
در مجموع وقتي كه به جستجوي عبارت كيفيت محتوا يا اين كه تشخيص محتواي بي كيفيت بپردازيد، با صفحاتي مواجه ميشويد كه به موضوعاتي نظير Time on Site، بانس ريت و بازديدكنندگان طبيعي (Organic Visitors)مي پردازند.
اين مفاد اگرچه از اهميت بالايي براي ارتقا كيفيت محتوا از حيث گوگل برخوردارند، البته مي توانند يه خرده گم راه‌كننده نيز باشند. با اين وصف، ديده بسته نمي قدرت به آنان پشت گرمي كرد.
ماندگاري زياد بازه زمانيِ يوزرها در صفحه هاي مي تواند به جهت دلبستگي و عادت آنان به اينترنت‌وبسايت شما باشد. اين در حالي ميباشد كه يوزرها تازه ممكن ميباشد اينگونه پيوندي با شما برقرار نكنند. همينطور، در پاره‌اي از مواقع يوزرها به جهت مطالعه بخشي از محتوا، مقطع هنگامي را در تارنما شما توقف مي‌نمايند و Time on Site را ارتقاء ميدهند. با اين حالا بعد از مدتي به جهت نيافتن آنچه كه به دنبالش مي‌باشند به برگه نتيجه ها بازمي‌گردند و بر روي پيوند ديگري كليك مي‌نمايند.
همينطور، ممكن ميباشد يوزرها با صفحه هاي مزاحم Pop-up مواجه شوند و بستن آنان فرصت متعددي بگيرد. اين آيتم نيز اگرچه Time on Site را مقداري ارتقاء مي دهد، ولي به معناي محتواي كيفيت عالي وجود ندارد و نارضايتي مخاطبان را به يار و همدم دارااست. به علاوه، بخش اعظمي از مخاطبان از واهمه گشوده شدن پاپ‌آپ‌هاي نو به صفحه هاي ديگر راز نمي‌زنند و از اينترنت‌وبسايت بيرون ميشوند.
Bounce Rate نيز قادر است مفهومي دو پهلو داشته باشد. اين واحد سنجش به معناي درصد خروج كاربراني ميباشد كه بعداز ورود به وبسايت شما، سواي مشاهده صفحه ها ديگر از آن بيرون مي گردند.
با اين وجود بانس ريت نمي‌تواند ميزان قابل قبولي براي تشخيص محتواي بي كيفيت باشد و حتي به صورت بدون واسطه نيز از سوي گوگل گزينه استعمال قرار نمي‌گيرد. گوگل صرفا هنگامي برگشت يوزرها از صفحه هاي را به معناي محتواي بي كيفيت مي داند كه آنان فورا بر روي يكي‌از ديگر از لينك و پيوند‌هاي حاصل كليك نمايند.
همينطور، كساني كه از روش بك پيوند به اينترنت‌تارنما شما هدايت مي گردند نيز مقصود و انتظار مشخصي از محتواي شما ندارند. در واقع آن ها در طول مطالعه يك مقاله با پيوند شيت شما مواجه مي گردند و در‌حالتي كه خوش شانس باشيد بر روي آن كليك مي‌نمايند و درصد قابل توجهي از آن‌ها بعداز مطالعه مقاله مجدد به شيت مرجع بازمي‌گردند.
با اين وصف اين مورد به معناي محتواي بي كيفيت ورقه شما نخواهد بود. افزون بر اين، كاربراني كه از روش مجله از مطالب تازه شما مطلع مي گردند نيز با احتمال يه خرده به صفحه هاي ديگر وبسايت رمز ميزنند چون مطالب را به‌روز مطالعه مي‌نمايند.
بازديدكنندگان طبيعي يا اين كه Organic Visitors نيز گهگاه ميتوانند مارا به نادرست بياندازد. احتمالاً شما نيز صفحاتي با محتواي بي كيفيت كه از بازديد قابل قبولي برخوردارند را مشاهده كرده‌ايد.
اين صفحه ها ممكن ميباشد براي لغت ها و كلماتي كه در حوزه كاري تارنما شما وجود ندارد جايگاه خير و خوبي كسب كرده باشند. وجود اينگونه محتوايي در تارنما شما موجب ارتقا نرخ بانس ريت مي‌گردد و با اعتنا به اينكه واژه و كلمه كليدي seo گرديده با مورد وبسايت شما هم خواني ندارد به احتمال توانمند يوزرها بعداز رجوع از كاغذ بر روي پيوند‌هاي ديگر نتيجه ها كاوش كليك نمايند.
فيض آنكه پيشنهاد ميشود به‌ مكان شعف از كسب درجه مطلوب به‌ سرعت اين صفحه ها را از وبسايت خويش حذف كرده يا اين كه محتواي آنان را تصحيح نمائيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.